Jeg sælger min webshop, der sælger spillicenser. Herunder Xbox Live Gold og Microsoft Points. Webshoppen er lavet i Magento. Webshoppen sælges, da jeg ønsker at fokusere på andre projekter.
Webshoppen er fuld funktionsdygtig og har ordre hver dag udelukkende gennem faste kunder og igennem organisk trafik, og når Adwords er aktivt er der en del flere ordre.. Webshoppen kan optimeres, og derfor er den idéele nye ejer en, der har lyst til at forbedre og optimere webshoppen. Kommende ejer kan med fordel have interesse for konverteringsoptimering og/eller søgemaskineoptimering.
Webshoppen har igennem sin levetid på cirka 2 år haft en omsætning på 120.000+.
Jeg har fået udviklet et system på shoppen, der gør, at når en kunde foretager et køb, så sendes licenskoden automatisk i bekræftelsesmailen. Det vil sige, at man som webshop-ejer slipper for at betale porto, men også slipper for at bruge tid på posthuset. Derudover er det en super service for kunden.
Der er flere udviklingsmuligheder for webshoppen. Der kunne satses på andre spillicenser som til f.eks. Wii. Ydermere kan der udvides til udlandet eller med andet Xbox tilbehør.