Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

php freelancer søges med lys og lygte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står rigtig tit og skal bruge en php haj til små eller mellemstore opgaver, og jeg ville rigtig gerne have en fast en jeg kunne skrive til, eller måske enda have på skype.

her i weekenden har jeg blandt andet opdaget en ret seriøs header fejl på mit website og det ville være rart hvis jeg havde adgang til folk der kunne rette den slags inden det blev mandag morgen og kunderne kom.

Hvis du kan php er det ligegyldigt om du er 12 eller 102 år gammel. Smid mig en pm med dit skype navn, så tager vi en snak.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:39

Hej, skriv gerne til mig på Skype: adam.lilienfeldt

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:55

Hej,

Prøv at lægge din opgave op på Amino Freelancer 

På den måde kan du komme nærmere ind på betingelser og budget, således at du hurtigere finder frem til den rette person :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Fra  Bla(c)k Graphics Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan forsøge dig på nærmeste tekniske skole hvor der er webintegrator uddannelse. Der er som regel et et enkelt eller to genier i sådan en klasse, og så svært som det er at få et fritidsjob for tiden, så skulle der nok være nogen der ville være interesserede Yes

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:08

De seneste par dage har jeg set nogle der virkelig havde akut brug for en PHP programmør.

Overvejer at lave sådan en service :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)