De blev nok slettet fordi, man ikke må komme med tilbud til andre Amino'er når man ikke er Amino plusser. Så du skal være Amino plus før du kan komme med tilbud. :-)
Ja der kunne godt gå en forklaring af til trådsstarter når en tråd slettes - med årsag - men ellers er det jo nok helt ligemeget om det er gratis eller ikke
Dels kan gratis - være noget ulovlig - og det kan man ikke ha ansvar for som forum - og er det lovligt (og det tager jeg slet ikke stilling til) så kan det jo let være et forsøg på reklame der vel gerne skulle føre til en senere indtægt, og vel derfor plus kravet
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ikke nok med det, så havde de været mere professionelt hvis man havde skrevet "vi lukker dit indlæg, da du har overtrådt vores regler"
Hej Emrah,
Det er ikke helt fair det du har gang i, dit indlæg/tilbud er ikke slettet, det er blevet sat på pause indtil du vælger at blive plus-medlem, så bliver det aktivt igen.
Det er helt efter Aminos regler og det har du fået besked om pr. mail, hvor det også er beskrevet hvorfor dit tilbud er sat på pause, og hvordan du får det aktiveret igen.
Ja der kunne godt gå en forklaring af til trådsstarter når en tråd slettes - med årsag - men ellers er det jo nok helt ligemeget om det er gratis eller ikke
Trådstarter får besked pr. mail når en tråd slettes eller sættes på pause. I mailen er der også en specifik begrundelse for at indlægget slettes.
Om et tilbud er gratis eller ej, har ikke indflydelse på om det er tilladt :-)
Kan man slet ikke skrive noget på amino mere med mindre man er Plus??
Jo, du kan skrive, hjælpe, bede om hjælp, få hjælp, hente inspiration og blive klædt på til iværksætterlivet - det eneste du ikke kan er at poste tilbud.
Hvordan har du fået opfattelsen af at du ikke kan skrive noget?
Jeg skrev under cafe og hygge at hvis der er nogle der vil have simlåsen fjernet, så er de velkommen til at skrive til mig. Jeg fjerner dem gratis skrev jeg.
I CAFE og HYGGE. Og ikke i "jeg har et tilbud til dig"
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.