Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 åriges start af backlinking og andet "kedeligt" SEO.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg sad her en Søndag morgen og fik en lille ide som jeg har siddet og tænkt lidt igennem i løbet af dagen. 

Ideen går ud på at jeg laver noget af alt det kedelige SEO arbejde i form af at opbygge en masse backlinks fra high ranked sider. bla. .edu sider. Som mange firmaer bruger software til som bla. SEONUKE X. Men jeg ville gøre det hele i manuelt for at få det bedste resultat og det mest personlige resultat.

Og da jeg er en 15 årige dreng, der bor hjemme har jeg ikke de store udgifter jeg skal ha' dækket kan jeg tage en del mindre for det end hvad mange andre tager for det. Og evt. have nogen større SEO Firmaere til at outsource deres arbejde til mig.

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på den ide. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg må desværre sige at jeg tvivler på at det er en god idé. Selvfølgelig kan du sælge linkbuilding, men det er meget begrænset hvor store erfaringer inden for det at lave et virkeligt godt stykke arbejde, hvis du er 15.

Personligt ville jeg aldrig købe linkbuilding fra andre end de bedste, for lige præcis her kan man blive straffet noget så grusomt hvis ikke man har nogle ordenlige på sagen. Desuden kræver kvalitetslinkbuilding en yderligere dybde og forståelse af det givne sites nuværende linkprofil. Og hvis man ønsker de bedste resultater inden for SEO bør man ikke være smålig anlagt.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

2 ting der strejfer mig:

1. Jeg driver selv min egen linkbuilding service. Men jeg gør det fordi jeg elsker det, ikke fordi det er "kedeligt".

2. Tror jeg slet ikke du vil tjene nok, frem for at køre f.eks aviser - Efter at du har indberettet det til skat.

God ide, men tror desværre det giver for lidt. Held og lykke med det.

vh Emil

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du måske havde ret i at mange måske ikke ville vælge mig da de mener jeg ikke rigtig kan lige så meget som nogen der har gjord det i langtid. Men hvis jeg kan med nogen tidligere opgaver ville det så måske trække lidt op?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes heller ikke selv Linkbuilding er kedelig. Men jeg ved der er en del, der synes det er kedeligt.

Jeg køre allerede med aviser, 2 ruter, 6 gange om ugen. Det har jeg gjort de sidste 2 år. Så det er jeg ved at være godt træt af. Så ville jeg hellere lave noget jeg kan lide og tjene det mindre på det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes super ide starte som 15 åring men i alt ville jeg starte med bygge netværk op og få en masse viden første Big Smile

du kan starte nu , med at lave en blogs , denne blogs skriver du løs om din viden og der kommer videoer med mere på .

du få en masse venner de vil gerne linke til nu er dit netværk øget og du har venner

husk det er ikke bare finde en massevis links kataloger nu er det mere få siden frem med andet der er det godt at have et veludbygget netværk og vis du kigger har alle gode seo folk det og fordi de er så meget om sig vil mange linke til dem.

men måske ved du det med netværk med mere så det er du i gang med få gang i ,men helt sikkert nu er det du har tiden til at opbygge et stærk velfungerende netværk at levere super meget kan tiden komme når man har alt i orden og du har aldren med dig og ikke husleje med mere der skal tænkes på så du står meget ekstremt ideelt at begynde nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:
Jeg køre allerede med aviser, 2 ruter, 6 gange om ugen. Det har jeg gjort de sidste 2 år. Så det er jeg ved at være godt træt af. Så ville jeg hellere lave noget jeg kan lide og tjene det mindre på det.

God indstilling, men lad os sige du oprette forum profil links til 0,20$ pr link, eller måske er det danske links?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bare gør det.

Best-case-scenario: Du bliver dygtig til SEO og har, inden du fylder 18, for længst overhalet SU-satsen selv for udeboende alligevel. Du lærer en masse om det at drive forretning og om værdien af et godt netværk. Du lærer at starte op fra bunden af og du tjener med garanti flere penge end ved at køre med aviser (I'd know, jeg havde avisrute i 4 år fra jeg var 13 til jeg var 17 år), hvis du kan bevise over for dine klienter, at dine links også er noget værd. Det er meget mere end 40-50kr i timen værd!

Worst-case-scenario: Du prøvede, men fandt ud af, at linkbuilding faktisk kan være mega kedeligt. Men du lærte i det mindste noget og du sidder ikke om et halvt år og tænker 'hvis nu hvis jeg var startet'..
Og så har du sikkert fundet noget andet og spændende, du kan prøve. 

Bare gør det. Nu. Kom i gang. Prøv. Du har tid til det nu, du har lysten, viljen og tiden er til det. Go for it, for satan da!

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med Halfdan her.

Jeg kunne dog heller aldrig selv finde på at købe links af en uden erfaring, og der er i forvejen masser af konkurrenter i den branche.

Prøv at finde en niche, hvor du kan overtage et tidskrævende - men knapt så kvalitativt - arbejde, som du kan lave (næsten) lige så godt som virksomheden selv. Men den store forskel på din og deres egen timeløn kan det hurtigt blive en god forretning af outsource til dig.

Jeg tænker umiddelbart på en form for afrapportering, konkurrentovervågning eller andet, der ikke kan gøres automatisk.

Det er op ad bakke at lægge ud i en branche, hvor der er så mange om buddet.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad kunden ønsker. Ønsker kunden Danske links ville jeg finde de sider/forummer der ville give bedst. Det samme hvis kunden ønsker udlandske.

Emil Engholm:

Simon Rohde Nielsen:
Jeg køre allerede med aviser, 2 ruter, 6 gange om ugen. Det har jeg gjort de sidste 2 år. Så det er jeg ved at være godt træt af. Så ville jeg hellere lave noget jeg kan lide og tjene det mindre på det.

God indstilling, men lad os sige du oprette forum profil links til 0,20$ pr link, eller måske er det danske links?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)