|
Hej Amino. Hvordan sletter jeg min virksomhedsprofil på Amino Bizz, så jeg ikke længere har siden på min profil? |
Kan det passe, at det ikke er sådan lige til, så der derfor ikke er noget enkelt svar på det?
Debat
|
Hej Amino. Hvordan sletter jeg min virksomhedsprofil på Amino Bizz, så jeg ikke længere har siden på min profil? |
|
Kan det passe, at det ikke er sådan lige til, så der derfor ikke er noget enkelt svar på det? |
|
Hej Andre Martin
|
|
Ok men kan du ikke undersøge hvordan man gør så vi andre i fremtiden selv kan ændre det :-) ? |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Martin. Tak for det - men vil du ikke venligst fjerne det helt, så der slet intet står under mit navn, som førhen, så der ikke står "her kan dit firmanavn stå"?
|
|
Det er kun dig der kan se at firmanavnet kan stå der. Martin
|
Hej Martin. Det er helt i orden - tak for hjælpen. |
|
Har også en Bizz profil jeg gerne vil slette. Er der noget nyt om hvornår man kan gøre det? |
Først tillykke med fødselsdagen :-) Jeg ved helt ærligt ikke hvordan man gør og jeg ligger helt vandret. Så skriv til support@amino.dk og fortæl hvad der skal slettes. De bedste hilsner Martin
|
|
Mange tak Martin :) jeg kontakter lige supporten så, du må have en god dag Mvh |