Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate shop plugin til worpress?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke umiddelbart der findes et plugin der kan det du søger. Men som jeg kan se, at der en anden Amino i tråden her der snart får et kommercielt plugin til salg.

Er selv partner i Modeoutlet.dk hvor vi har brugt mange penge på at få udviklet et system der hjælper os med at holde styr på alle de varer vi har online (pt. 30.000 produkter).

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:14

Med en shopløsning baseret på WooCommerce kombineret med et tema fra WooThemes kan du sagtens sætte en affiliate-baseret shop op. Kræver dog at du selv indtaster de forskellige produkter.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:29

Martin van de Belt:

Med en shopløsning baseret på WooCommerce kombineret med et tema fra WooThemes kan du sagtens sætte en affiliate-baseret shop op. Kræver dog at du selv indtaster de forskellige produkter.

Ved du om det også er muligt at sætte nogle informationer som f.eks. produktets farve, vægt og pris i WooCommerce. Og derefter gøre så den besøgende kan indtaste farve, vægt og pris i en søgemaskine (noget i retning af webhotel-tjek.dk)

Håber der sidder en Amino derude som ved om det er muligt i WooCommerce, eller måske i et andet system?:)

Venlig Hilsen

Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:45

Lars Rasmussen:

@Simon: det skal jeg gøre :-) jeg kan sende dig en pb eller email hvis du vil.

@Tom: mit mål har været at lave det så brugervenligt som muligt, så stort set hvem som helst kan bruge det :-)

Vil også meget gerne have besked når det er klar :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:56

Kasper Toxvig:

Ved du om det også er muligt at sætte nogle informationer som f.eks. produktets farve, vægt og pris i WooCommerce. Og derefter gøre så den besøgende kan indtaste farve, vægt og pris i en søgemaskine (noget i retning af webhotel-tjek.dk)

Håber der sidder en Amino derude som ved om det er muligt i WooCommerce, eller måske i et andet system?:)

Du kan godt indtaste farve, vægt og pris i WooCommerce (og egenskaber udover det). En søgemaskine, som du nævner den, er ikke en del af standard løsningen. Burde dog ikke tage lang tid at lave for en udvikler der kender WooCommerce og WordPress.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:05

Tak Martin! Vi har VIRKELIG brugt lang tid på at finde en løsning:)

Så er det bare lige at finde en Wordpress programmør;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)