Du må helt sikkert også gerne sætte mig på den liste :-) ide: hvorfor ikke lave en "teaser" hjemmeside hvor interesserede kan tilmelde sig, er sikker på du kan samle ret mange både danske og udenlandske interesserede inden du i det hele taget er helt færdig...
Rigtig god ide - det ville være meget nemmere at holde styr på :-) Grunden til jeg ikke har gjort det, er nok fordi at jeg har et kæmpe problem: Jeg har endnu ikke fundet et navn til systemet!
Rigtig god ide - det ville være meget nemmere at holde styr på :-) Grunden til jeg ikke har gjort det, er nok fordi at jeg har et kæmpe problem: Jeg har endnu ikke fundet et navn til systemet!
@Lars: Jeg har sendt dig en PB ;-)
Simon
Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk
Hvor har du affiliate linksne fra og hvad tjerner du i procent prsalg. Og er du uddanet inden for hjemeside udvikling eller er det selvlært og evt hvor henne.
Jeg er ikke lige sikker på hvem din besked er rettet mod, James? Hvis det er mig, så er jeg datalogistuderende, men har arbejdet med webudvikling i en del år. Affiliatelinksene kommer fra diversenetværk som TradeDoubler, Partner-Ads osv.