Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille sponsorat søges til golfspiller

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg er en ung fyr på 14 år. Som spiller golf og har gjord det i lidt over et år, og jeg bliver ved!

Mit golf cv.

Kræftens-bekæmpelse tour = 1. plads

Åbning-turnering  gyldensteen golf club = 2. plads

Progolf fødselsdags tour = 1. plads

Pinseturnering  = 4. plads

Og lige p.t. spiller jeg med i en af fyns største turnerunger (nordea tour fyn) hvor jeg klare mig rimeligt godt!

Reklame for dig:

- Stort logo på bag 

- Kasket

- Polo t-shirt

- Windbreaker 

- Håndklæde (sidder på baggen)

- Paraply

Send en pm og vi kan snakke om nogle priser!

ps. Mit hcp er 35 og det går meget nedad!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Mads:
Mads Larsen

Hej Mads,

Super fedt du er seriøs omkring din sport, jeg spiller selv golf og ved hvor meget der skal til, før det bliver rigtig sjovt og du er godt på vej med dine flotte resultater.. men.... :-)!

Hcp 35 efter 1 års spil må jeg indrømme ikke er godt nok til et sponsorat. Jeg spiller selv i 4.4 - og da jeg startede tog det mig helt præcist 7 uger (Sommerferie i folkeskolen) at komme fra hcp 54 til 16,9 - Dit talent er der sikkert, men lav dig et mål om, at du inden du er 16år skal være under hcp 10 - Et sponsorat kan du som sådan ikke bruge til noget endnu. Når du rammer de 4.5 kan du begynde, da du der nok vil skifte din drivere, jern, wedges osv. ud hvert år. Lige nu skal fokus være på golfspillet, og ikke på at man har logo på polo, drikkedunk osv.

Kan godt være det er en lidt hård udmelding, men jeg håber du tager det konstruktivt til dig :-)!

Held og lykke med din golf, glæder mig til at se dig på Europa touren og måske vi ses på en eller anden bane, som skal brændes af ;-)!!

/Kasper

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 01:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske tænker Mads bare at han vil tjene en ekstra skilling som tilskud til hans golf kontingent til gengæld for noget eksponering af din virksomhed på golfbanen der hvor Mads spiller. Det koster lidt for en knægt i hans alder at spille golf, men hensyn til medlemsskab og udstyr osv.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 10:18

Frank Rasmussen:
Det koster lidt for en knægt i hans alder at spille golf, men hensyn til medlemsskab og udstyr osv.

Jeg kan sagtens følge dig :-) 100% .. men .. det koster 1550,- at være junior i Gyldensten golfklub som jeg næsten kan forstå Mads er. Det er 129,- om måneden. Og et golfsæt der holder til han er i hcp 10 behøver ikke koste mere end 6000,- dvs. 529,- om måneden han skal ud og finde :-)

Hvis jeg var Mads, og jeg virkelig brændte for golfen. Så cyklede jeg ned til butikker i området og hørte om de ikke kunne tænke sig et tryk på håndklæde, polo, paraply eller lign for 1000,- om året pr. tryk :-) Når han først cykler rundt til de forskellige, og de kan se han vil gøre noget for det, og han fortæller om hans præstationer, så kan de se han virkelig mener det her :-) Og 1000,- for en mekaniker om året, en blomsterbutik, pølsevognen ved havnen, eller mange af de andre butikker der har nede ved havnen i Bogense, er peanuts i forhold til hvad de tjener om året på turister :-) Derudover kunne han høre den lokale Protræner eller daglige leder om de ikke havde et job til ham på golfbanen, hvor han så kunne rende rundt i sit sponsortøj og træne direkte efter arbejde.  Blot idéer  :-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:19

Jeg havde også været langt nede hvis jeg havde nogle at spille med, men det er først her i denne sæson hvor jeg har fundet en og spille med :)

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 10:22

Mads:
eg havde også været langt nede hvis jeg havde nogle at spille med, men det er først her i denne sæson hvor jeg har fundet en og spille med :)

Bliv ved med at arbejde sådan, så skal du nok nå langt :-)!! Og på et tidspunkt kommer Eliteudvalget med garanti og spørg "Kunne du ikke tænke dig at træne med os" :-).. Held og lykke, og håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet til noget, Mads :-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:23

P.t bliver det ikke så meget om måneden da jeg lige har fået et wilson di11 sæt.

Det er mest for at få lidt reklame på mit tøj, og så tjene lidt til fx. kontigent 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)