|
Hej Amino Jeg har desværre ikke tid til at gøre min idé til virkelighed da jeg har mange andre ting igang, men jeg vil mene at den er 99% sikker på at kunne sælge. Det drejer sig om min butikken "IT Boghandelen". Vi ejer disse fantastiske domæner, som er gode for SEO: Facebook side: Vi har aftalen i orden med O'Reilly så vi kan få bøger fra Pragmatic, Microsoft og O'Reilly fra distributør i england (EU). Der skal bare skrive informationer ned, underskrives, og sendes ind og så kan der sælges fra et par dage efter. Der er også mulighed for supply on order hvis dit budget er lavt, hos distributøren der gør det svært at tabe penge - det vil sige at hvis en kunde bestiller en bog kan du bestille fra distributøren til de omkring 40-60% billigere du får bogen end den koster når du sælger den. Venlig hilsen |
Hej Anders
Du får formentlig ikke så mange penge for ideen, som du selv mener, den er værd.
Det forarbejde, du har gjort, er køber næsten nødt til selv at følge op i samme omfang, så for køber vil der ikke være væsentlig forskel på at overtage din idé og starte sin egen op.
Alt det svære - nemlig det, der kræver engagement og driftighed - mangler stadig at blive gjort.
Hvis du vil tjene penge på at sælge din idé, så ansæt én til at føre den ud i livet for dig - i dit navn.
Placér din boghandel i sit eget selskab, så det er let at præsentere et regnskab for den.
Når du har præsteret et flot overskud, kan du måske sælge den - eller du kan beholde den og stryge de kommende års overskud selv.
Hvis ideen virkelig er 99% sikker på succes - så høst succesen selv - det giver dig langt mere.
God vind.
Hans
Bliv gratis medlem