Tak for din feedback, super lækkert!
Er glad for du ikke tænkte "Åh yes, endnu en golfside" og så synes det var noget lort ;-)
For mig at se er den fin at starte med, og med hensyn til mærker osv. Kan jeg sagtens følge dig og de andre i, at de bør skjules indtil der er gang i toget :-)!
Jeg kan sagtens følge dig, og jeg vil i løbet af de næste 3 måneder analysere siden, og slette "malplaceret" ting. Det er blot test, .. Hvad klikker folk på, og hvad klikker de ikke på :-) Mange tak! og super mange tak for din feedback, jeg tager ALT til mig :-)! |
der står på opret annoncen siden dette her Over 100.000 potentielle købere, hvordan skal det forstås at i har 100.000 besøgene om måneden eller hvordan , jeg kunne ikke få det til hænge samme at i allerede har så meget gang i siden .
siden ser meget død fjern alle dem som er 0 annoncer i og opret løbende på forsiden de katerogier når der kommer nogle annoncer lige nu er klik chancen alt for stor at jeg klikker på en med 0 annoncer i .
husk lav ikke danske tegn æ og ø og å det er ulempe i seo
nogle titler er på engelske portal/add_creations/step1 og et par stykker så jeg på siden.
lav en mere mørk fodnoten da den er svær at læse med en lys skrift type der er på siden lige nu