Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til den nye dreng i klassen, Golfbasen.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, super lækkert!

Halfdan Harring:
"Åh nej! Endnu en golfside!"

Er glad for du ikke tænkte "Åh yes, endnu en golfside" og så synes det var noget lort ;-)

Halfdan Harring:
utrolig grimme forside

For mig at se er den fin at starte med, og med hensyn til mærker osv. Kan jeg sagtens følge dig og de andre i, at de bør skjules indtil der er gang i toget :-)!

Halfdan Harring:
Jeg sætter endvidere også spørgsmålstegn ved at der står "Opret annonce" og "Sælg" i toppen. "Sælg" knappen ser lidt malplaceret ud.

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg vil i løbet af de næste 3 måneder analysere siden, og slette "malplaceret" ting. Det er blot test, .. Hvad klikker folk på, og hvad klikker de ikke på :-)

Mange tak! og super mange tak for din feedback, jeg tager ALT til mig :-)!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

der står på opret annoncen siden dette her Over 100.000 potentielle købere, hvordan skal det forstås at i har 100.000 besøgene om måneden eller  hvordan , jeg kunne ikke få det til hænge samme at i allerede har så meget gang i siden .

siden ser meget død fjern alle dem som er 0 annoncer i og opret løbende på forsiden de katerogier når der kommer nogle annoncer lige nu er klik chancen alt for stor at jeg klikker på en med 0 annoncer i .

husk lav ikke danske tegn æ og ø og å det er ulempe i seo

nogle titler er på engelske portal/add_creations/step1  og et par stykker så jeg på siden.

lav en mere mørk fodnoten da den er svær at læse med en lys skrift type der er på siden lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 16:35

Mikael christiansen:
100.000 potentielle købere

Potentielle købere, da der er over 100.000 golfspillere, som potentielt skal ud og have nyt eller brugt golfudstyr :-)

Mikael christiansen:
opret løbende på forsiden de katerogier når der kommer nogle annoncer

Noteret og god idé, den tager jeg med mig :-)

Mange tak for din feedback! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:48

Kasper Aagaard:

Mikael christiansen:
100.000 potentielle købere

Potentielle købere, da der er over 100.000 golfspillere, som potentielt skal ud og have nyt eller brugt golfudstyr :-)

Mikael christiansen:
opret løbende på forsiden de katerogier når der kommer nogle annoncer

Noteret og god idé, den tager jeg med mig :-)

Mange tak for din feedback! :-)

men kender de 100.000 golfspiller din side ?

umiddelbart ville jeg skrive på en anden måde da jeg troet i havde 100.000 bruger på siden , det ville styrke troværdighed på siden , der findes 100.000 golfspiller i danmark kunne i skrive og vi markedsføre os mod dem , det lyder ikke lige så godt men jeg synes det virker mere troværdig og jeg misforstod i hvert fald den tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 22:33

::OPDATERING OMKRING HJEMMESIDE::

Alt konstruktiv kritik som jeg har været enig med jer i er blevet sendt til programmør, og vil blive ændret snarest.

Deriblandt de tomme sider i snakker om, url, flere billeder, ændring af knapper sletning af knapper osv.

Tak for jeres feedback, det er guld værd :-)!

/Kasper :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:04

hej

Under Indryk annonce:

For Privat 0 kr

For forhandlere og virksomheder 299 kr

Men hvis jeg gaar ind under privat for at oprette, har jeg muligheden for at oprette som virksomhed. Det forstaar jeg ikke helt ? Saa kan jeg altsaa oprette annoncer til 0 kr som virksomhed ?

Er det en fejl eller hvad og hvis ikke hvordan haenger det sammen ?

Mvh

Anders

Tilmeldt 8. Jun 12
Skrevet kl. 09:22

Kasper Aagaard:

Så er der ikke tale om en ydelse, og jeg finder det derfor upassende at skrive det under, hvad jeg antager er en produktbeskrivelse.

Hvad kan golfbasen, som DBA ikke kan?

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 09:29

Anders S:
Saa kan jeg altsaa oprette annoncer til 0 kr som virksomhed ?

Ja, du kan som forhandler sagtens oprette dig, men så bliver der sendt faktura til 299,- når første annonce er smidt på :-)

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 09:50

Den ser okay ud.

meget simpel, og derved rimelig let at finde rundt i. det er okay. ikke så meget eyecandy må man sige, og så er der en del kategorier på forsiden og iokke mange billeder, men bortset fra det. ser det okay ud :)

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 09:53

CarlTheRider:
Hvad kan golfbasen, som DBA ikke kan?

Jeg tror på sites der kun har et emne er vejen frem. Når en golfspiller søger noget nyt tror jeg han hellere vil gå ind på et site som omhandler golf, end et site hvor der er 789 ting om katte, 290 dværghamstere, 819 antikvitetsting osv osv osv ..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)