Hej alle i gode hjælpere.. Jeg er nød til at tage jer med på råd igen Vi står for at skulle lave en ny portal, hvor vi skal have flyttet dele af vores egen side over på. Vi har forespurgt en i vores netværk om en løsning, som vil kunne gøre arbejdsgangene betydeligt nemmere en nu. Alt hvad der ligger af reservedel og billeder på vores nuværende side - www.reparo.dk - laver jeg idag fuldstændig manuelt, via frontpage. Det er langsommeligt og hvis mangden af dele som forventet stiger, vil det blive en stor mundfuld at lave manuelt. Vores ven fra netværket vil lave det som en drupal/databaseløsning, hvor hjemmesiden vil være en "client" og så ved søgning, skal den enkelte reservedel søges lokalt på egen server. Det vil jo som jeg forstår det, gøre at alle vores vigtige typenumre ikke figurerer på hjemmesiden hele tiden, og det er dem vi ønsker at Google skal finde.. Løsning - at lave en Dummyside som har alle vores numre liggende på en ikke direkte vist side, Google kan se alle numre, men vil det ikke være et kæmpe minus/tab for os at lave det sådan? Er der en smartere måde at gøre det her på? Tanke med system - at kunde skal godkendes med brugeroplysninger, og der efter selv kan lægge annoncer ind på vores portal, dog skal vi godkende annoncen, for at bevare seriøsitet/reæevans. Hvordan ville i lave det? VH Arne Hjeresen - Reparo |
Hej Arne,
Jeg forstår ikke helt hvad du mener må jeg indrømme. Google finder det der linkes til..
Efter min mening burde i få en helt ny hjemmeside, som gør alt det du efterspørger automatisk. Jeg er meget imod gammeldags frontpage løsninger når man i dag kan få en god og moderne hjemmeside til billige penge :-)