Hej Var der ikke noget med at Amino-medlemmer kunne abonnere på E-conomics til en rabatpris? Kan ikke finde linket?
Venlig hilsen Steen |
e-conomics med rabat?
Vi kørte i efteråret et tilbud gennem Amino, hvor nye kunder kunne få de 6 første måneder af e-conomic gratis. Det tilbud blev for et kort bemærkning genoplivet for nogle måneder siden, men er desværre ikke aktivt længere. Du har dog altid mulighed for at prøve e-conomic gratis i 14 dage. Har du spørgsmål, må du endelig sige til. Send mig evt. en PM. Rigtig god lørdag :-) |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Synes også at det er ærgeligt at der ikke er rabat længere , kunne nemlig godt bruge en boost ifbm start af min virksomhed, hvor udgifter er altafgørende. Hvornår får i rabat igen? Mon de andre regnskabsprogrammer har rabat kørende? såsom billysbilling, e-moms osv..? nogen som kender til det? |
Vi, og andre ydbydere af regnskabsprogrammer, kunne sikkert køre tilbudskampagner hver uge, hvis vi ville. Men så går fidusen lidt af det. Hvis der hele tiden gives rabat eller gratis adgang i nogle måneder, så er det jo ikke noget særligt, når man får rabat. Når det er sagt, så er det ikke fordi, at vi ikke er til at tale med :-) |
Sisse Hansen
Hvis 155 kr. pr. måned er altafgørende, så bør du overvejer om der ikke er andre måder at tjene penge på. |
Hej Sisse Tak for superhurtigt svar. Så må jeg jo bare hoppe på de 14 dg gratis. Er ved at starte en forretning op og samler lige trådene. Og så til det dumme spørgsmål - jeg har ikke været så aktiv på Amino endnu - hvad er en PM? Venligst Steen |
Same same |
Hvis jeg har forstået rigtigt, så står det for Personal Message. Så hvis du gerne vil holde de andre udenfor, så kan du skrive til mig personligt her på amino. |
Sisse Hansen
Eller Private Message. Den danske udgave er PB som er Privat Besked |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....