Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop skal sælges - Indkøb eller ej?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre nødt til at sælge min webshop, da jeg flytter til udlandet. Jeg har dog allerede projekter i tankerne og glæder mig helt vildt meget! 

Problemet er bare at jeg sælger herretøj og mine brands er ret eksklusive, så de producere ikke helt vildt meget til deres eget lager. Jeg skal derfor bestille tøj til næste sommer og skal bestille noget fra næste uge af. Jeg aner bare ikke om jeg droppe det og så lade personen selv i august? Problemet er, at det er et ret svært tøjmærke at få fat på og de fleste af mærkerne arbejder long-term og har flere gode brands' interesse, men hvis jeg ikke bestiller i juni eller juli, så er der en god chance for at de ikke kan komme på siden næste forår-sommer sæson. Og så har jeg ødelagt det lidt for køber. 

Hvad synes I? Burde jeg bare bestille noget tøj, som jeg mener passer til siden og som vil sælge, eller skal jeg vente på at køber selv gør det, selvom køber ikke har ''frit valg''? 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 22:43

Jeg synes personligt at du bør bestille - man kan sige, at det er en ret stor værdi din shop mister, hvis den mister sine leverandørerer :-)
Så bliver din salgspris også nødt til at falde derefter.
Hvilket site er det? :-) måske kunne du allerede finde en aminobruger nu, til at aftage ;-)

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 13:33

Du har ret. Problemet er bare at jeg ikke kender købers budget og så er det svært at skulle købe ind. Men hellere for lidt end for meget, vil jeg tro.

Det er den jeg linker til i min signatur :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 20:21

Jeg skal snart indberette moms og jeg får penge tilbage. Skal disse bare trækkes ud eller hvordan? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du køber nye varer ind, så kan du være 100% sikker på, at du skal tage et tab på disse, når projektet sælges videre... Sådan er tøjbranchen...

Så det bedste alternativ er at få afsat shoppen inden deadline for pre-orders, så slipper du for yderligere hovedpiner...

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 21:05

Tusind tak for at du svarer i denne tråd!! Det er altid godt med svar fra folk med meget erfaring i branchen!

Jeg har sat den til salg på Websitesalg og Amino virksomhedsbørs. Jeg tror at jeg må opgraderer min Amino profil, for at få det til at gå lidt stærkt. Deadline for det første tøjmærke er d. 19., men man kan nok ligge en ordrer i slutningen af juni. Uanset hvad, så har jeg lidt travlt… 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 21:10

Jeg vil også anbefale at få afsat din webshop hurtigst muligt, men hvis ikke den bliver afsat er du nok nødsaget til at bestille nogle vare.
For ellers tror jeg desværre du får meget svært ved at afsætte den.

Held og lykke med det.. :) 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 21:35

Morten:
Held og lykke med det.. :) 

Mange tak! :-) 

Jeg forsøger at få den solgt hurtigst muligt. Er der andre steder end Amino Virksomhedsbørs og websitesalg, som er aktive?

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 14:12
Så er shoppen oppe på ShopNyt: http://shopnyt.dk/webshops-saelges.html
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 19:28

Så er shoppen også på websitetrader. Se annoncen ved at trykke her