Jeg er desværre nødt til at sælge min webshop, da jeg flytter til udlandet. Jeg har dog allerede projekter i tankerne og glæder mig helt vildt meget!
Problemet er bare at jeg sælger herretøj og mine brands er ret eksklusive, så de producere ikke helt vildt meget til deres eget lager. Jeg skal derfor bestille tøj til næste sommer og skal bestille noget fra næste uge af. Jeg aner bare ikke om jeg droppe det og så lade personen selv i august? Problemet er, at det er et ret svært tøjmærke at få fat på og de fleste af mærkerne arbejder long-term og har flere gode brands' interesse, men hvis jeg ikke bestiller i juni eller juli, så er der en god chance for at de ikke kan komme på siden næste forår-sommer sæson. Og så har jeg ødelagt det lidt for køber.
Hvad synes I? Burde jeg bare bestille noget tøj, som jeg mener passer til siden og som vil sælge, eller skal jeg vente på at køber selv gør det, selvom køber ikke har ''frit valg''?
Jeg synes personligt at du bør bestille - man kan sige, at det er en ret stor værdi din shop mister, hvis den mister sine leverandørerer :-) Så bliver din salgspris også nødt til at falde derefter. Hvilket site er det? :-) måske kunne du allerede finde en aminobruger nu, til at aftage ;-)
Super flot shop og fede mærker du sælger! Er selv super begejstret for LesDeux. Jeg havde godt set, at de havde postet din side på deres facebook side! Held og lykke med salget
Super flot shop og fede mærker du sælger! Er selv super begejstret for LesDeux. Jeg havde godt set, at de havde postet din side på deres facebook side! Held og lykke med salget
Mange tak for de pæne ord! Jeg er også selv meget glad for Les Deux og Commons Heritage. De har et enormt potentiale :-)
Liiige præcis! potentiale Jeg har det sådan her med Les Deux. Selvom de allerede er et stort hit i Danmark, så er det et så gennemført brand, at jeg ingen ende ser for deres succes! Super fedt du har fået dem om bord på sin side, det styrker i den grad din profil.
Liiige præcis! potentiale Jeg har det sådan her med Les Deux. Selvom de allerede er et stort hit i Danmark, så er det et så gennemført brand, at jeg ingen ende ser for deres succes! Super fedt du har fået dem om bord på sin side, det styrker i den grad din profil.
Ingen tvivl. De begynder vist også med at eksportere snart.