Hej.. |
Hvad Koster Facebook Design?
|
Det var netop de to jeg havde kigget på da jeg søgte på google.. Men kunne ikke være 100% sikker om de er gode.. |
Hej TheMaster , Jeg ville anbefale dig at tjekke bulldesign.dk, de laver efter sine gode og også billige facebook sider som dog stadig er proff. - Du kan evt. kigge deres referencer og se om det er noget for dig :-) Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
Hej TheMaster, Hvis du er på udkig efter Facebook applikationer og integrationer, så har jeg meget erfaring inden for dette. Se mere her - eller skriv en PM til mig. Så tager vi en snak :-) |
Tak for din Anbefaling Stokholm Jelewry. Det er korrekt - Vi laver facebook sider, og du er velkommen til at skrive eller ringe til os - Så kan jeg forklare dig det yderligere. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Tak for din Anbefaling Stokholm Jelewry. Det er korrekt - Vi laver facebook sider, og du er velkommen til at skrive eller ringe til os - Så kan jeg forklare dig det yderligere. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Hej Jeg vil også anbefale dig Kasper fra KB-Marketing. Jeg bruger blandt andet hans konkurrencemodul, som indtil videre har skaffet mig snart 3.000 "synes godt" om på min facebookside ( se den her ) Det er noget som virker! Her får du en strategi for markedsføring på facebook - og ikke blot et design :) Bedste hilsner Mark |