Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger vi flere gameservere?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:
Nej, vi lejer os ikke ind ved Gamehotel:)

Er du sikker på, at du ikke vil skynde dig at ændre det svar? :-)

https://apps.db.ripe.net/search/query.html?searchtext=37.35.103.169&search%3AdoSearch=Search#resultsAnchor

Der er ingen skam eller noget forkert i det - det er helt okay - men det ser øjnsynligt sådan ud. 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:24

Jeg har aldrig hørt om jer før og jeg har ellers før i tiden været en hel del aktiv indenfor "gamer" miljøet.. Jeg vil anbefale jer og kigge på siger som gaming.dk og xplayn.com og tilbyde jeres ydelser der :) evt spørge ind til hvad i kan gøre bedre da det mere eller mindre udelukkende er gamere derinde. 

Mvh Kevin.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:27

Ja, Anders;) det svar vil jeg ikke ændre:P
Vi har vores egen dedikerede maskien, men har så fået lavet en deal med gamehotel.dk, om at vi må køre på deres netværk i datacenteret;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden

få mere gang i jeres facebook side

den sorte firkant i hjørnet øverste nærmeste umuligt læse mørk tekst ovenpå mørk tekst.

få flere videoer på siden en god ide

kun 10 forskellige domæner linker til jer vær mere aktive rundt omkring tjek her

når man er logget ind her majesticseo.com siger den jeres anker links tekst er næsten ens lav den mere varieret i kan godt logge ind og oprette en gratis konto der man ser de meste populære steder der linker til jer vis i har mulighed ændre anker links ville jeg gøre det da det ikke er optimalt med tæt ved ens anker links 

der altid meget man gøre klik her er et indlæg med tips i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Hej Kasper.

Jeg ville bare lige tilføje at jeg før har arbejdet for gameservers.com. Nu står jeg og mangler et fritidsjob. Så hvis du mangler en til at sætte forskellige ting op i servers, skriver du bare. (er mest hjemme i minecraft)

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så lejer i jer principielt set også ind på GameHotel... ;-)

Whatever, det ville også være godt at få en fuld adresse med postnummer på jeres infoside, istedet for at man skal slå det op på cvr.dk. Når nu vi alligevel "deler" design så kunne jeg også sagtens se jeres infoside være langt mere strukturet, lad mig bruge min egen som eksempel: http://www.privathost.dk/om-os/

Derudover kan i ikke hævde at man nødvendigvis får en bedre ping hos jer end i udlandet, da jeres servere ikke ser ud til at være hostet i et centralt lokaliseret datacenter. Jeres site har over 7ms forskel ift. meebox f.eks. Derudover så kender jeg ikke nogen større datacentre i Vildbjerg, jeg går ud fra at det er noget Gamehotel selv har bygget for deres drift?

I bør som jeg tidligere nævnte, også være kreative og komme med gode argumenter for HVORFOR man skal vælge jer HVIS i vil have kunder til jeres services. At påstå at i har en andre/bedre erfaringer med gameservere end andre gamehostere mener jeg ikke er et argument man kan bruge, for "de andre" har med garanti også enten spillet selv eller haft rutinerede spillere til at teste og give dem feedback. Det er op til jer selv at vælge hvad i vil argumentere med, men de "features" som i nævner holder ikke specielt langt hvis i vil have flere kunder.

For at lette på jeres og kundernes tid, så kan i evt. også vælge at serverne skal være installeret med fx. zblock til en start.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)