Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksættere søges gerne fra Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger nogle unge ildsjæle som er interesseret i at starte en internetbutik op.

Jeg er selv 17(bliver dog 18 i starten af august), jeg bor i Aabenraa. Jeg har også tidligere drevet en webshop med salg af computer og gaming udstyr. Jeg har selv et par ideer til hvad man kunne sælge i en evt butik, men jeg er selvfølgeligt åben for nye ideer. :)

Jeg søger 1-2 personer som har tid og lyst til at starte en netshop op og lægge det arbejde der nu skal i det. I må gerne komme fra sønderjylland da det gør det lidt nemmere med at møde osv. I må gerne have noget væsentligt erfaring som kan gavene en virksomhed og samarbejde. Det er ikke noget krav at i har haft en netbutik før, men det vil være at foretrække.

Hvis dette er noget i er interesseret skal vi være velkommen til at kontakte mig på min mail. Lybaek@Lybaek.org

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:37
Hej.

Jeg er 16 år og fra Horsens, jeg er ved at starte en web-shop op eller ret og sagt jeg er snart klar til at åbne.

Hvis det er, så vil jeg meget gerne gå med i projectet, hvis du kan bruge mig. :) og høre noget mere om det.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:38
Hejsa

Hvad vil du sælge i din eshop? Præsenter nogle ideer så jeg evt. kan melde min interesse!

Jeg opfylder de krav du stiller (bor dog i det sydlige midtjylland)

Rioch - du er da Midtjyde og ikke sønderjyde:p hehe

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:04
Hej unge iværksætter.

Jeg er en ung fyr som går om at åbne mit "eget", af en eller anden slags, men har pt. ikke alle recurserne til til selv, så derfor ville det være perfekt hvis jeg kunne være med til at starte noget op.

Jeg har arbejdet lidt med koder, og er en layout freak med stort L og F. Jeg mener selv at jeg er god til at komme med nye idéer og se ting fra en anderledes synsvinkel.

Så derfor er jeg meget interesseret i dette. Og vil meget gerne kontaktes endten om jeg kan bruges eller ikke. Helst på jonas-bonnerup@hotmail.com.

Med interesserede hilsner

Jonas Bonnerup
jonas-bonnerup@hotmail.com
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:15

Søger du stadig samarbejdspartnere eller er du længe kommet videre med din ide?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06

Her er nogle deprimerende statistikker for Danmark:

1 ud af 6 piger i folkeskolen har fysisk skadet sig selv mindst en gang.

Omkring 50% af pigerne i folkeskolen har overvejet at skade sig selv.

11% af folkeskoleeleverne har været udsat for mobning mindst to gange indenfor de sidste 2 måneder.

4% af folkeskoleeleverne er blevet mobbet indenfor de sidste to uger.

1 ud af 12 ansatte er blevet mobbet indenfor de sidste 12 måneder.

10% af befolkningen har en social fobi

20% af befolkningen får mindst en depression i deres liv.

Så er der selvfølgelig alle dem med Anoreksi, Bulimi, Panikangst, Posttraumatisk stress, ADHD, ADD, Narkomani, Ludomani, Alkoholi, Rygning, Neglebidning og andre dårlige vaner, m.m.

Så, hvad er fællesnævneren? De er alle symptomer på psykiske problemer.

Hvor vil jeg så hen med det? Jo, der findes...en løsning. Ikke bare en løsning, men en effektiv løsning. En løsning der kan FJERNE ETHVERT PSYKISK PROBLEM! Hvem skulle have troet det? Ja, medicinalvirksomhederne vil nok ikke have at folk ved dette for så kan de jo ikke sælge deres "vedligeholdelsesmedicin" der ikke kan fjerne problemerne. Men løsningen er ikke medicinsk...det er ren visualisering. Jeg fandt den i Februar i år og jeg bruger den nu i min dagligdag. Hver gang jeg står i en situation som jeg ikke synes at jeg håndterer særlig godt, så ændrer jeg min opførsel og kan så vælge at reagere anderledes næste gang jeg står i en lignende situation. Det kan være at jeg bliver nervøs, flov, sørgelig, vred, tænker negativt, mangler motivation, holder mig væk fra en bestemt situation, m.m. For et par uger siden "fiksede" jeg min lillesøsters angst når fremmede mennesker stod for tæt på hende. Det tog kun 10 minutter! Den nye opførsel er der endnu. Hun er ikke utryg når fremmede står tæt på hende mere - hun synes det er lidt underligt fordi hun havde levet med det problem i mere end 10 år og vi fjernede det på kun 10 minutter.

Da jeg ikke har tid nok til flere store projekter, så må i få idéen her. Få en forhandleraftale i stand med Essential Skills der udvikler og sælger produktet. Markedsfør og sælg produktet i Danmark - evt. i en dansk version. Jeg synes at mange flere mennesker bør have kendskab til dette geniale produkt da det kan dramatisk forbedre deres livskvalitet. Markedet er nok stort set alle levende mennesker på jorden.

3D Mind: http://www.3d-mind.com/3dmind.htm

Jeg har et review af 3D Mind som jeg kan sende til interesserede.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)