Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Outlet er nu i beta - Prøv nu!

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Er outletten lukket?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:28
Dato: 15-07-2007 18:13:12 Forfatter: cygnet Er outletten lukket?

Øhhhh åbenbart, det er sgu lidt mærkeligt.

Den ligger hos SPAMfighter og skal ud til Sune, så det betyder nu ikke så meget, den skal nok åbne igen, dog på en lidt anden måde, men det vender jeg lige tilbage til.

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:40

Hvordan stå det til med outlet'en? Har lige være inde og kigge og det ser ud til at der mangler en del endnu.. Hvad er planen/tidhorisonten? Bliver der stadig arbejdet på sagen?

Mvh Charly

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:48

Kære Martin!

Hvordan går det med fremtidsudsigterne for Amino Outlet ... kan man sætte varer på auktion her og nu eller er den lukket?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:02

Kære Krondal

Den er pt. lukket, da jeg gik død i arbejdet. Jeg fandt ud af at jeg ville til at leve af Amino og det gjorde at jeg fokuserede på virksomhedsbørsen, da jeg mener at den kan danne økonomisk platform for projektet. Men jeg er faktisk ved at genoplive ideen, dog i en lidt anden retning, men det skal jeg nok snart vende tilbage til.
Jeg er ked af at jeg ikke har fået den igang, det er jeg virkelig!

Dbh Martin

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:00
Martin Thorborg:

Kære Krondal

Den er pt. lukket, da jeg gik død i arbejdet. Jeg fandt ud af at jeg ville til at leve af Amino og det gjorde at jeg fokuserede på virksomhedsbørsen, da jeg mener at den kan danne økonomisk platform for projektet. Men jeg er faktisk ved at genoplive ideen, dog i en lidt anden retning, men det skal jeg nok snart vende tilbage til.
Jeg er ked af at jeg ikke har fået den igang, det er jeg virkelig!

Dbh Martin

Kære Martin!

Tak for dit ærlige svar.  Jeg håber at du får succes med virksomhedsbørsen og holder fast i Amino.

Jeg ser frem til at du genopliver auktions ideen og tillader mig at sende dig en lille ide som jeg har fået omkring hvordan det kan gøres, så det virkelig skiller sig ud fra de eksisterende auktiones sider.

Pøj pøj

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)