Min webshopwww.tip-toe.dk er begyndt at køre med stigende antal kunder og besøgende for hver dag - desværre fik jeg i sin tid lavet en 'halv' løsning (Wordpress med ecommerce plugin vistnok :) ), som er noget rod og jeg leder nu efter en freelancer som kan hjælpe med at få optimeret nogle helt konkrete punkter.
1. hjemmesiden skal sortere uk/dk brugere på IP adresser (der kommer også en svensk og norsk version snart).
2. mindre ændringer i visuelt udtryk
3. den nuværende betalingsløsning er Paypal, hvilket er uhensigstmæssigt. Den ideelle løsning vil være paypal + noget der virker som her: ShopWithSocks.com
Kan du eller nogen du kender klare denne opgave? Det skal nævnes, at der er tale om en opstarter og jeg arbejder derfor desværre med et meget sparsomt budget.
3. den nuværende betalingsløsning er Paypal, hvilket er uhensigstmæssigt. Den ideelle løsning vil være paypal + noget der virker som her: ShopWithSocks.com
Vedr nr 3 kan du se denne traad: http://www.amino.dk/forums/t/164106.aspx#1106976
Martin fra Upwards har lavet et plugin som virker som den paa shopwithsocks. Han skriver at han sælger den for 500 kr. Du ka da tage en snak med ham.