Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af webshop søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min webshop www.tip-toe.dk er begyndt at køre med stigende antal kunder og besøgende for hver dag - desværre fik jeg i sin tid lavet en 'halv' løsning (Wordpress med ecommerce plugin vistnok :) ), som er noget rod og jeg leder nu efter en freelancer som kan hjælpe med at få optimeret nogle helt konkrete punkter.

1. hjemmesiden skal sortere uk/dk brugere på IP adresser (der kommer også en svensk og norsk version snart).

2. mindre ændringer i visuelt udtryk

3. den nuværende betalingsløsning er Paypal, hvilket er uhensigstmæssigt. Den ideelle løsning vil være paypal + noget der virker som her: ShopWithSocks.com

Kan du eller nogen du kender klare denne opgave? Det skal nævnes, at der er tale om en opstarter og jeg arbejder derfor desværre med et meget sparsomt budget.

Hilsen

Daria

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 23:24

Tillader mig lige at springe lidt ud af emnet. Jeg må sgu' sige det er et genialt produkt i har opfundet jer der, også til næsten ingen penge.

- Held og lykke med projektet!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:31

Tak for opbakningen frederik - jeg fornemmer også at det er et hit hos mine medsøstre og om et kort øjeblik lanceres herre-versionen :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 08:40

dapah1:
3. den nuværende betalingsløsning er Paypal, hvilket er uhensigstmæssigt. Den ideelle løsning vil være paypal + noget der virker som her: ShopWithSocks.com

Vedr nr 3 kan du se denne traad: http://www.amino.dk/forums/t/164106.aspx#1106976

Martin fra Upwards har lavet et plugin som virker som  den paa shopwithsocks. Han skriver at han sælger den for 500 kr. Du ka da tage en snak med ham.

Mvh

anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)