Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk på tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge vores logo trykt på 2 t-shirts og 2 trøjer.

Jeg ved godt at opstarten er det dyre, men kan du give mig et godt tilbud, jeg har logo og tøjet, så du skal helst være fra storkøbenhavn.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:52

Du kan se lidt på de her. De laver i små antal: www.kopicenter.eu/Cached - Lignende

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 03:52

Har Amino ikke noget/nogen der kan klar dette?

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 05:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ultimative svar er: Gå ned i din trælast og henvend dig i proff. afdelingen. Ikke alle, men mange trælaster har en tøjafdeling og tryk-maskiner. Hvis du selv kommer med tøjet og trykket, så plejer det at være en billig fornøjelse. De seneste steder jeg har arbejdet har vi haft tryk og erhvevsbeklædning. Et lille hint - lok med kage, det lyder næsten for nemt ik' men hvis du kan servere ideen om lidt kage til banden plus en håndøre så vil de nok sige ja :) Jeg taler er erfaring. Vi elsker glade og givende kunder i Trælaste(r)n(e). Du kan godt ringe og høre om de har en tøjafdeling, men henvend dig personligt og medbring så den Mojo og charmen ;)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:20

Du kan kontakte http://elitetryk.dk/  i Herlev... Spørg efter Brian på tlf. 4492 1717 - Hils ham fra mig, og se hvad der sker Yes

Han kan lave ned til de små tryk uden problemer, og på kort tid.

venlig Hilsen

Michael Pausgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)