Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig online arbejdskraft i udlandet til vector konverteringsopgave. mm.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jeg har brug for at finde en som kan arbejde med vectorfiler som skal rettes og konvertres til jpg de skal derefter have id og det er derfor vigtigt at vedkommende kan engelsk. materialet er til en database og jeg jeg har derfor en masse filer og man KAN IKKE automatisere opgaven. den kræver menneske power :) og en 14 årig kan forstå og udføre opgaven -så det er ikke svært- det tager bare rigtig meget af min tid.

Jeg håber at der er nogen der har en kontakt på hånden som de ønsker at dele. 

kh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:07

Slet ikke nogen med lidt forslag eller råd??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:20

omar:

Slet ikke nogen med lidt forslag eller råd??

Hej Omar. 

Jeg kunne godt være interesseret i at få lidt flere informationer. Jeg har derfor skrevet en privat besked til dig.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:27

Hej Omar 

Send mig en mail, med mere information 

info@bjfkonsulentfirma.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:37

Har du en kontakt som kan klare ovenstående så kan du jo bare sende mig dit forslag/henvisning.. Super tak for interessen.

Kh omar

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 14:39

Ja, jeg har en som kan klare dette, hvor meget drejer det sig om? og hvornår skal du bruge det? 

Hilsen 

Brian Fjelde

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:33

Ok super.. Kan du sende mig info. Så kan jeg bare tage opgavens omfang med ham?

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 17:11
Hej Omar jeg skriver lige til ham for at høre om han er interesseret. hilsen Brian
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:16

Super og tak! :)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:48

Nu skriver du billig arbejdskraft fra udlandet - jeg ved ikke hvor billigt det skal være, men jeg tror da, jeg er rimelig hurtig til at konvertere vector filer og er 16 år - så lønnen skal ikke være specielt høj for at det kan betale sig. Du skal være velkommen til at sende en PM med lidt info om omfanget og hvad man får for det.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)