Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens sjove forretningsidé...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg poster jo engang imellem nogle mere eller mindre brugbare ideer, og nu får i altså en mere. Jeg tror dog, at der er potentiale i det.

Værtindegaver leveret til virksomheders medarbejdere hver fredag... Se det for dig. Alle de mænd og kvinder (dog nok mest kvinder), som skal på besøg i weekenden hos familie og venner, skal/vil af og til have behov for at have en lille gave med i form af vin, chokolade, blomster, mm. Derfor laver du en aftale med udvalgte leverandører, som kan levere disse gaver til virksomhedernes personale hver fredag. Bestilling senest kl. 10.00 om torsdagen.

Der skal være 5-10 forskellige muligheder fra ex. 3 forskellige leverandører. Leverandøren smider (eller ligger forsigtigt) gaverne i en kasse med en lille liste over modtagerne. Når gaverne ankommer, sender receptionisten besked til modtagerne, og alle er glade. Den skal køre som en webshop med dropshipping-aftaler med leverandøren, så du ikke skal fedte rundt med varerne.

Værs'go! Gå bare i krig med dén!

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  More2home Skrevet kl. 14:22

Hej Michael

Go' idé, dog tror jeg den vil dø hen. Vi har jo Interflora til noget lignende hvis det skulle være Gift

Hilsen More2home

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32

Interflora er et udemærket sted at købe sin gave - fordelen for "mine" kunder er, at gaven bliver leveret til virksomheden. Tænk på, at større virksomheder (som ville være målgruppen) oftest ligger udenfor eller i udkanten af byen og den nærmeste Interflora ligger nok inde i byen. Hvis man som gavekøber/-giver er opmærksom på mit alternativ, skal det nok lokke - også selvom interflora nok skal bringe gaven ud for kr. 45,-.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:22

vis din ide kan markedsføres tror jeg på din ide , men der mange jo inden på markedet med noget ligne så i skal slå meget på hvad i levere anderledes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)