Hej Jeg poster jo engang imellem nogle mere eller mindre brugbare ideer, og nu får i altså en mere. Jeg tror dog, at der er potentiale i det. Værtindegaver leveret til virksomheders medarbejdere hver fredag... Se det for dig. Alle de mænd og kvinder (dog nok mest kvinder), som skal på besøg i weekenden hos familie og venner, skal/vil af og til have behov for at have en lille gave med i form af vin, chokolade, blomster, mm. Derfor laver du en aftale med udvalgte leverandører, som kan levere disse gaver til virksomhedernes personale hver fredag. Bestilling senest kl. 10.00 om torsdagen. Der skal være 5-10 forskellige muligheder fra ex. 3 forskellige leverandører. Leverandøren smider (eller ligger forsigtigt) gaverne i en kasse med en lille liste over modtagerne. Når gaverne ankommer, sender receptionisten besked til modtagerne, og alle er glade. Den skal køre som en webshop med dropshipping-aftaler med leverandøren, så du ikke skal fedte rundt med varerne. Værs'go! Gå bare i krig med dén! Michael |
Hej Michael
Go' idé, dog tror jeg den vil dø hen. Vi har jo Interflora til noget lignende hvis det skulle være
Hilsen More2home