Hej Aminoer For lidt over en uge siden oprettede jeg en tråd om hvorfor min hjemmeside stadig ikke kommer ordenlig frem på Google. Nogle af de råd jeg fik var, at lave mine side titler om pga. de mindede for meget om hinanden + at passe på med at linke for meget med de samme ankertekster. Alt dette er hermed gjort. Jeg undrer mig dog stadig om hvorfor den ikke kommer ordenlig frem? Jeg har virkelig været ude, at hente nogle tunge links bl.a. fra en hjemmeside med page-rank 7, som har utrolig meget trust samt en række andre hjemmesider. Stadig ingenting. Umiddelbart er konkurrencen ikke vanvittig stor på forsiden. Hvis en af jer kan komme med et godt konkret råd, udover "tålmodighed er en dyd" så sig endelig til. Jeg kvitterer med 1 tekst på 400 ord efter et hvilket som helst emne. |
Du ligger på side 4 når man søger på "game of thones danmark"
Google har altså fundet din side, og du ranker på en keyword søgning. Du kan ikke forvente mere af en side der kun er en måned gammel, og som er gået i konkurrence på et ord hvor der er den mængde af konkurrence som der er her.