Nogle af de råd jeg fik var, at lave mine side titler om pga. de mindede for meget om hinanden + at passe på med at linke for meget med de samme ankertekster.
Alt dette er hermed gjort.
Jeg undrer mig dog stadig om hvorfor den ikke kommer ordenlig frem? Jeg har virkelig været ude, at hente nogle tunge links bl.a. fra en hjemmeside med page-rank 7, som har utrolig meget trust samt en række andre hjemmesider.
Stadig ingenting.
Umiddelbart er konkurrencen ikke vanvittig stor på forsiden.
Hvis en af jer kan komme med et godt konkret råd, udover "tålmodighed er en dyd" så sig endelig til.
Jeg kvitterer med 1 tekst på 400 ord efter et hvilket som helst emne.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du ligger på side 4 når man søger på "game of thones danmark"
Google har altså fundet din side, og du ranker på en keyword søgning. Du kan ikke forvente mere af en side der kun er en måned gammel, og som er gået i konkurrence på et ord hvor der er den mængde af konkurrence som der er her.
Det er bare mystisk. Min erfaring i forhold til, at ranke på Twilight og The Hunger Games har været meget anderledes.
Men grunden til at jeg oprettede tråden var fordi, at hvis der nu var en teknisk SEO fejl jeg har begået, så kunne det være at en af jer fik øje på den.
Jeg ville nok skære endnu mere ned på brugen af 'game of thrones' i titlerne, når du er så heldig at have et exact match domain.
Det var vejen tilbage på side 1 for mig, da jeg for en uge siden oprettede et website med exact match, var på side 1 en uges tid og derefter dykkede til side 40. Jeg lavede ændringerne og efter 12-14 timer ligger jeg nu #4 på main keyword og mine undersider er på #1/2 og 3.
Din twilight side har også pagerank 3, og er 1 år og 6 måneder gammel. Det gør en forskel
Det kan godt være du har nogen fejl på din side. Jeg har ikke tjekket, men jeg tvivler meget på det er der dine manglende placeringer skal findes. Der vil dog altid være plads til yderligere optimering.
Der er dog ret stor forskel på direkte at have fejl der skader, og så på at have plads til forbedringer.
Jeg ville nok skære endnu mere ned på brugen af 'game of thrones' i titlerne, når du er så heldig at have et exact match domain.
Det var vejen tilbage på side 1 for mig, da jeg for en uge siden oprettede et website med exact match, var på side 1 en uges tid og derefter dykkede til side 40. Jeg lavede ændringerne og efter 12-14 timer ligger jeg nu #4 på main keyword og mine undersider er på #1/2 og 3.
Hej Føns
Interessant! Det forsøger jeg mig med.
Skal det være i hjemmesidens h1 titel eller samtlige siders titler?
Jeg synes ikke, at Game of Thrones indgår så meget igen i titlerne. Måske på 3-4 sider.
Kunne ikke lige lade være med at tjekke lidt mere (seo er fedt):
Din side har 3,403 backlinks, men 'Referring Class C subnets' er blot på 10 (jvf. majesticseo). Det betyder, at du måske har rigtig mange backlinks, men du skal arbejde på at skaffe links fra flere forskellige websites, der ligger på forskellige servere.
Så:
Arbejd på flere stærke links fra forskellige websites fra forskellige servere - det kan Google så godt lide
Kunne ikke lige lade være med at tjekke lidt mere (seo er fedt):
Din side har 3,403 backlinks, men 'Referring Class C subnets' er blot på 10 (jvf. majesticseo). Det betyder, at du måske har rigtig mange backlinks, men du skal arbejde på at skaffe links fra flere forskellige websites, der ligger på forskellige servere.
Så:
Arbejd på flere stærke links fra forskellige websites fra forskellige servere - det kan Google så godt lide
Ja flere stærke back links er altid godt. Jeg må vel bare forsøge, at skaffe endnu flere!
Jeg ville ændre både titlen og URL'en til 'Afslutning på sæson 2'. Du har allerede 'games-of-thrones' i url'en (pga dit domæne), så der er ingen grund til at have det igen. Desuden ved alle dine besøgende, at der er tale om afslutningen på sæson 2 af Game of thrones - menneskerne der besøger siden får intet ud af, at det står i titlen. Det samme gør sig måske gældende for flere af dine indlæg?
Forresten.. Hvad sker der for din tekst om Game thrones midt på siden? Den går vist igen på hele websitet - not good...