|
Hej aminoer. Jeg står og mangler en lejlighed i Århus C. Det skal helst være minimum 2 værelser. Så hvis du står med en lejlighed eller kender nogen der gør, så kontakt mig venligst. På forhånd tak ![]() |
Lejlighed i Århus C søges ASAP
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Hej igen. Helst leje men en andelslejlighed er bestemt også interessant. På forhånd tak |
|
|
![]() Men hvis du har en du ikke kan få solgt så kan vi da lave noget fremleje? |
|
Det har jeg ikke - Men jeg har en veninde, som skal flytte tilbage til Kolding og skal til at sælge lejlighed i Århus midtby. Hun har kun lige sat den til salg, så hun er nok ikke interesseret i at leje den ud. |
|
Kan vi ikke lave en boligbørs herinde ? :-) Vil gerne have en 3 vær. 90kvm i Århus asap........ Rasmus; beklager jeg stjal din tråd. |
Det er et skud i tågen, but here goes. Der er en Amino herinde der har sit hus til salg i Århus, kunne det have interesse? |
|
Hej Dimitri. Tanken med et hus er super fin, men det er nok lige i overkanten af budgettet. Til Bjarke. Syntes egentlig at tanken om en boligbørs er super spændende. Jeg tror mange aminoer bor i og omkring København og Århus og vi ved jo alle hvor svært det kan være at finde en fornuftig lejebolig. Så måske en lejebolig børs for aminoer? |
|
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem

)