En af mine gode bekendte, John, har sagt ja til at lave et interview med en Amino og det bliver lagt ud som Podcast. Er det noget i kan lide, kommer der flere. Hvem skal vi starte med?
Super initiativ, synes det er positivt med et tiltag, der kan inspirere andre.
Der vil nok komme utroligt mange bud på dette, men jeg tænker at I har det gyldne overblik over aktiviteten her på amino og derfor kunne I jo starte med at udvælge en række amino-PLUS medlemmer, der har haft succes over en årrække og derfor har noget erfaring at dele ud af og måske samtidig har deltaget i en række debatter her på amino, så det er en folk herinde kender til.
Ja, supergod idé. Jeg vil ikke komme med et forslag, da jeg har alt for travlt de sidste måneder til at følge med i, hvad der interesserer folk. HVIS jeg skulle komme med et forslag, er jeg ret imponeret af Dennis Drejer, der vandt den der sjove konkurrence om hurtigst muligt at tjene kr. 5.000,- på et nyt site. På ganske kort tid har han opnået en indtægt over kr. 14.000,- i reklameindtægter via affiliate og Adsense og da affiliate - efter min observation - fylder godt herinde, var det måske en mulighed.
Fordi hans historie vil kunne inspirere mange unge mennesker, til at komme op af stolen og indse at alt er muligt, såfremt man har vilje og styrke.
Utroligt hvad han har opnået i løbet af 3 år! Jeg er stolt af at have været en del af hans proces.
Og havde du spurgt mig i 2008, om hvordan jeg troede det ville ende, så havde svaret nok været et andet end virkeligheden idag.
Jeg er glad for det ikke endte sådan, og synes i andre skal have glæde af en fed historie om hvordan man kan ændre hele sin tilværelse på så kort tid, når bare viljen er der.
Hvorfor? Tja jeg kender ikke ungersvenden personligt, men har som så mange andre, fulgt Caspers udvikling her på Amino.
Casper er vel en af de få, der er gået fra den rene ingenting (og som jeg kunne forstå det, endda fra et minus) til noget og er godt på vej til at blive til mere.
Alt sammen med Amino brugernes hjælp og nu giver han rundhåndet tilbage til Amino også selvom det giver visse udfordringer til forhold til privatsfæren. Casper passer, efter min vurdering, godt til Amino typiske bruger - de yngre - men der hvor mange tråde bliver oprettet af personer der ikke fuldfører, har Casper fulgt den til dørs med succes. Den Amino tråd kunne jeg godt tænke mig at Casper selv fortalte - den kunne mange på Amino (også brugerne :-)) lærer noget af og så er det vel en super reklame for Amino - det må da give nogle flere visninger Martin. Så må vi jo håbe at John(?) kan leverer varen og lade den heldige Amino komme til orde med den gode iværksætterhistorie...
Efterfølgende vil jeg gerne høre blandt andet følgende i vilkårlig rækkefølge
Entrepreneur - Jan
Søren fra Kaffe & Co
Dennis Drejer
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn