Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google algoritmer og opdateringer - hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er meget interesseret i SEO og ved at Google konstant ændre deres algoritmer.

Hvilke sider er gode at holde sig opdateret med, hvis man gerne vil følge med i de nyeste og vigtigste algoritmer?
Har Google eventuelt en side selv til dette?

Tak på forhånd.

Mvh
Casper

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:02

Casper Nybroe:

Kære Aminoer

Jeg er meget interesseret i SEO og ved at Google konstant ændre deres algoritmer.

Hvilke sider er gode at holde sig opdateret med, hvis man gerne vil følge med i de nyeste og vigtigste algoritmer?
Har Google eventuelt en side selv til dette?

Tak på forhånd.

Mvh
Casper

Nej, naturligvis offentligører Google ikke disse informationer. Det eneste du kan få at vide er fra Matt Cutts, chefen for webspam afdelingen.

Og det er somregel meget sparsomme informationer.

Dit bedste bud er nok et sted som Seomoz.org/blog eller et forum som Warrior Forum hvor nye opdateringer ofte kommenteres.

Bare kig i SEO-delen.

Bemærk at nye opdateringer giver ofte anledninger til en masse hysteri og gætterier som ofte ikke holder.

Det er vigtigt at holde sig kritisk til alt ny viden :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:15

Som Kristoffer rigtig nok siger, så er desværre ingen facitliste nogle steder.

En god idé kan også være at følge nogle af de førende SEO'ere i Danmark på Twitter, de skal nok tweete eller retweete når der sker noget nyt og spændende som du skal være opmærksom på.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 16:00

Mange tak til jer begge for jeres svar.

Jeg tænkte nok, at det ikke var lige til og at man var nødsaget til at holde sig kritisk til alle de ændringer, der kommer. Men det er rart, at få det bekræftet. :)

@Casper - Det lyder som en rigtig god ide at følge med i de forskellige tweets. Har du et par navne på nogle SEO folk, som du kunne anbefale?

Mvh

Casper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:18

jeg følger meste denne her blog den giver mig en god viden om hvad der sker  http://www.mattcutts.com/blog/ og så bruger jeg amino.dk rigtigt meget der har været rigtigt meget info hver gang om google opdateringerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)