Hej, min mand og jeg er ved at planlægge at flytte til Irland næste år. Meget har vi fået på plads - bortset fra dét med selve flytningen af vores ting. Vi har ingen planer om at tage møbler med os, men vi har 15-20 flyttekasser, der bare SKAL til Irland på den ene eller anden måde. Hvordan gør vi billigst dette? Vi har et firma, så måske kunne man gøre det i firmaets navn da kontoret bliver flyttet med (computere, printer osv.)? Jeg har modtaget et par tilbud (som privat) fra nogle flyttefirmaer og deres priser ligger opad20.000 kr!!! Det er alt alt for meget for vores budget. Vi er på SU og vil fortsat være det i Irland, da vi skal studere i landet. Jeg har tidligere fundet priser på 6000 kr. for det samme til Spanien. Kan det virkelig stige med 13000 kr. fordi Irland er en ø? Med Venlig Hilsen Christina Handt |
Hej Christina .
Det behøver bestemt ikke at koste 20.000 at få det til Irland .
Den bedste løsning er klart at få pakket jeres ting på paller . Typisk når vi pakker er der 14 kasser på en palle , og derefter skal du ringe til enten alpi air , DSV eller et af de andre speditør firmaer og få en god pris .
I dit tilfælde kan det ikke betale sig at sende med privat fragt mand