Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan får man lavet sin egen emballage?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino!

Som overskriften siger: Hvor og hvordan får man lavet sin egen emballage?

Det skal være noget aller det her:

38436f5e07125f5ca4f2f453aeeb9ac0.jpg

Hvor der altså skal være plads til mit produkt inden i og så med med den tekst jeg ønsker?

Jeg har prøvet at søge lidt på google, men har ikke fundet noget. Men ved hellere ikke hvad jeg skal søge på helt præcist?

Er der nogle af jer, der har fået lavet noget emballage til jeres produkter, hvis ja, hvor? Og hvor meget koster det ca?

Da det er et relativt billigt produkt, jeg skal sælge. Så skal det helst ikke koste for meget, da det så kommer til at hæve prisen for meget, da jeg gerne vil slå samtlige andre på markedet.

På forhånd tak!

Hav' en god aften.

Med venlig hilsen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:46

Hej NicoP , 

Du skal nok have fat i en plastik fabrik, enten i Danmark eller i udlandet. Jeg ville mene at de fleste plastik fabrikker, laver den slags emballage du efterspørger. 

- Jeg kan du sige dig det bliver ikke billigt, de fleste steder koster den en god slat penge og få lavet sin egen emballage. Hvis du vil have det så billigt som mulig, skal du nok prøve at tage kontakt til en plastik fabrik i Kina, eller resten af østen. Du kan evt. Også prøve Polen. Men du kan selvfølgelig også vælge at få lavet det i Danmark, der ville prisen dog være højere. 

Du kan evt. Søge på alibaba.com efter fabrikker i Kina som laver det du efterspørger. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 08:38

Hej NicoP,

Den emballage som du linker til er en blister, som typisk er formet og svejset i en PET plast. Denne emballage er altid til passet produktet og kræver dermed et formværktøj. Dvs. at du skal være klar til at investere i et værktøj til at forme blisteren og et svejse værktøj til at lukke i pakning. Dette er heller ikke noget problem hvis du har et oplag som kan klare investeringen.

Har du pt kun et lavt oplag og er ikke intereseret i at investerre i værktøjer - så vil jeg anbefale at du kigger på en foldeblister. Foldeblistere fåes i et utal af forskellige standarder med forskellige rumstørrelser og udformninger. Jeg ved at nogle producenter tilbyder også at lave indsatser i deres moder-værktøj - så du på den måde kan, med en relativ lille investering, få en tilpasset emballage til dit produkt.

Kig evt. på: http://www.hngroup.dk/Foldeblister-og-display-emballage-43.aspx - spørg efter Allan og hils fra mig ;o) - du ringer/skriver selvfølgelig bare hvis du har spørgsmål.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:53

Hej NicoP

de her kan hjælpe dig. greenplast.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)