Godaften Mit navn er Rasmus Jennings. Jeg kommer fra Kolding, og er om et par uger færdiguddannet som multimediedesigner. Jeg har en god idé, som jeg muligvis vil føre ud i livet. Men det er en idé, som ville blive lidt tung at skulle føre ud i livet ene mand. Det er et landsdækkende koncept, og det ville derfor være rart at have en partner at sparre med, og som en ekstra arbejdskraft at trække på. Hvem du er, ultra kort: - Jeg er selv nybegynder, så hvis du er det, er det intet problem. - Alder er som udgangspunkt ligegyldig, så længe du er myndig. - Hvilke kompetencer du mener du har at byde ind med, kan vi snakke om. Jeg er godt klar over, det ikke er et særligt konkret "partner opslag". Men jeg håber dog alligevel at måtte have fanget opmærksomheden, hos en eller flere af jer glødende iværksætteres, der sidder et sted ude foran skærmen. Et eller andet sted skal man jo starte, og dét blev så her. Send mig en personlig meddelelse herinde hvis du er interesseret. Forsat god aften |
Hej Rasmus
Jeg tror det er en god ide at skrive lidt mere om din ide, ellers bliver folk hurtigt uinteresserede.
Mvh Martin