Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check lige forsiden ud på Vivaweb's første Webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00

jeg synes flere produkter frem med dem .

min stil i design var mere enkel og ikke det store billedet hele siden igennem men i stedet for det store billedet frem mere fokus på produkterne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 21:13

Hey Mikael håber du har en god aften!

Tak for din Kritik det vil vi tage til os!

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:20

Jeg syntes du mangler lidt mangler hist og her, men mon ikke du snart får det på plads.
Det jeg mener er f.eks. når man trykker på Netshop så ser man bare en blank side: http://vivaweb48081.srv103.webshopdemo.net/page/udsalg-11/
Syntes måske du skulle have sat nogle spotvare der, da du har øget mulighed for impulskøb ved at kunden ser lidt forskellige vare / Tilbud.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:22

NB: fandt lige ud af du ikke havde tilføjet nogle produkter, så se blot min forrige tekst som en opfordring istedet for en mangle.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 21:35

Men tak for dit indlæg alligevel!

Mvh Marck

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 22:54

Den ser godt ud! Flot og stilet baggrundsbillede. Slideren kører lidt sløjt på min computer, men ellers nice! :)

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:43

Marckb:

Hej Amino.dk hvad synes I om vores forside til webshoppen?

Håber I alle har det super godt derude!

http://vivaweb48081.srv103.webshopdemo.net/

MvH Marck!

Hej Marck. 

I er da på vej i den rigtige retning. Jeg personligt syntes dog faktisk at jeres forside er blevet for grafisk. For mig virker den simpelthen for tung, og ligner egentligt ikke en webshop, men mere en præsentations hjemmeside, eller en kampagne side, som man ville benytte som en gimmick ved siden af sin normale webshop, i forhindelse med en reklamekampagne. 

Jeg har det også selv sådan efterhånden at forsider skal indbyde til masser af info til på resten af siden, så jeg kan faktisk godt lide lange forsider. Førhen var der lidt en mentalitet til at man altid skulle kunne have hele ens forside til at være i browseren uden at skulle scrolle ned, men de seneste par års enorme blog fremgang og indtoget af touch skærme, har lidt gjort at de besøgende har en størrere tendens til at bevæge sig ned over siderne. Blot lige en ting i kunne have i tankerne når i designer de rasterende sider. 

Simon

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:25

Er der noget særligt, du gerne vil have feedback på, eller er det bare looket?

Hvis jeg bare går ud fra mit førstehåndsindtryk, så ser det fint ud. Det går ret godt i spænd med den franske landstil - ikke at jeg er ekspert på området.

Men den "kringlede" skrifttype i "Summerfield" og "Brugskunst i fransk landstil" er lidt svær at læse ved første øjekast. Jeg synes sagtens, I kan bruge den, der også bruges på bloggen.

Det er fint, den måde det er lavet, at baggrundsbilledet skalerer i forhold til skærmstørrelsen. Men gør man skærmen meget lille - hvis man f.eks. sidder på en af de helt små 9 tommer skærme - så lægger billeder og underskrift sig oven i hinanden. Det er en skam. Jeg ved ikke om man kan sætte en slags stopklods op, så siden ikke kan blive mindre end en bestemt størrelse.

Jeg sidder ved en ret stor skærm, og det betyder, at de 3 produkter lægger sig meget i bunden af siden, og så er der meget passivt white space (som godt nok ikke er hvidt på grund af baggrundsbilledet Smile). Så det ser lidt ud som om, der mangler noget.

Bruger man pilene til at rotere billederne i bunden, går det meget langsom. Kan det speedes op på en måde?

I menulinjen ville jeg omdøbe "Netshop" til "Produkter". Netshop giver mig indtrykket af, at jeg måske bliver ført hen til et eksternt site, hvis jeg klikker der. F.eks. hvis man går ind på et website tilhørende en butik, som både har en fysisk butik og en webshop, så kan man både se sortimentet i de fysiske butikker, men også se produkter i webshoppen.

Held og lykke med shoppen.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20

Marckb:

Hey Mikael håber du har en god aften!

Tak for din Kritik det vil vi tage til os!

tak skal du have husk også lave plads til de social logoer google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)