Er der noget særligt, du gerne vil have feedback på, eller er det bare looket?
Hvis jeg bare går ud fra mit førstehåndsindtryk, så ser det fint ud. Det går ret godt i spænd med den franske landstil - ikke at jeg er ekspert på området.
Men den "kringlede" skrifttype i "Summerfield" og "Brugskunst i fransk landstil" er lidt svær at læse ved første øjekast. Jeg synes sagtens, I kan bruge den, der også bruges på bloggen.
Det er fint, den måde det er lavet, at baggrundsbilledet skalerer i forhold til skærmstørrelsen. Men gør man skærmen meget lille - hvis man f.eks. sidder på en af de helt små 9 tommer skærme - så lægger billeder og underskrift sig oven i hinanden. Det er en skam. Jeg ved ikke om man kan sætte en slags stopklods op, så siden ikke kan blive mindre end en bestemt størrelse.
Jeg sidder ved en ret stor skærm, og det betyder, at de 3 produkter lægger sig meget i bunden af siden, og så er der meget passivt white space (som godt nok ikke er hvidt på grund af baggrundsbilledet
). Så det ser lidt ud som om, der mangler noget.
Bruger man pilene til at rotere billederne i bunden, går det meget langsom. Kan det speedes op på en måde?
I menulinjen ville jeg omdøbe "Netshop" til "Produkter". Netshop giver mig indtrykket af, at jeg måske bliver ført hen til et eksternt site, hvis jeg klikker der. F.eks. hvis man går ind på et website tilhørende en butik, som både har en fysisk butik og en webshop, så kan man både se sortimentet i de fysiske butikker, men også se produkter i webshoppen.
Held og lykke med shoppen.