Tak for alt jeres respons! Det har hjulpet os meget. @Sisse hvor ville du tilføje vores cvr-nummer? På kontaktsiden, den hvide bundlinje eller et helt andet sted? Vi har en anden video liggende hvor vi forklarer hele processen fra start til slut, men vi tog den ned sammen med mange andre ting, fordi siden blev "for stor". Derefter valgte vi at lave siden mere simpel, hvor den potentielle kunde blot kan se hvad vi kan og derefter tage kontakt til os. Med hensyn til priser fortrækker vi at give et konkret (og uforpligtende) tilbud til den ønskede produktion, da der spiller mange forskellige aspekter indover prisen. Det er også meget normal at man gør det i branchen. Med hensyn til vores referencer. Vi havde en fane der hed "showcase" hvor vi lagde forskellige produktioner ud fra divs. kunder. Men da størstedelen at produktionerne var til intern brug med regnskabstal og lign måtte vi tage dem ned igen. Med hensyn til FCK har vi designet deres nuværende YouTube-kanal og via. vores partnerskab med YouTube givet dem specielle og mere professionelle funktioner. Hos 7-eleven har vi designet og trykket deres hotdog og bilvaskekort. Vi havde problemer med at få alt den info ned på hjemmesiden og stadigvæk holde det simple og stilrene design. Jeg synes selv at det er ret væsenlig information, så er åben overfor ideer til at kunne tilføje det. "hvorfor video" ligger lige til højrebenet, så den bliver også noteret til rettelserne. Større og mere sælgende tekst er også under overvejelse. Vi har dog på længere sigt, tænkt os at kommunikere og sælge gennem videoer i stedet for tekst. @Lars Rigtigt god idé!
|
Jeg har set flere steder, at der er cvr-nummer i footeren, så enten der eller på kontaktsiden ville jeg placere det.
Jeg kan godt se, at en video, som forklarer hele processen, kan blive ret lang, men det er stadig information, som jeg synes mangler. Jeg så for nyligt en video for one.com, som forklarer deres koncept ret godt. Det skal selvfølgelig passe til jeres stil, men sådan en type video kunne måske visualisere processen.
Jeg kan også godt se, at prisen kan svinge fra projekt til projekt, men at der slet ikke er bare et priseksempel, tror jeg desværre kan skræmme potentielle kunder væk. Alternativt kunne I måske tilføje "Prisen varierer fra video til video, men kontakt os for et uforpligtende tilbud", eller noget i den dur, bare mindre kliché-agtigt
Hvis I kan få lov at linke til bare et par af referencerne, eller evt. notere at videoerne har været lavet til internt brug og derfor er fortrolige, så tror jeg, det vil højne jeres troværdighed.
Det er en god ide, at kommunikere via video, men I skal passe på med at fjerne alt tekst. Mange brugere scanner bare et website for at finde information, og det er væsentlig nemmere at scanne en tekst end en video