Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bleep Films nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på vores nye website. Siden er endnu ikke offentliggjort og vores programmører sidder bare og venter på vores sidste rettelser.

Indtil videre har vi selv fundet enkelte ting der skal rettes:

- Social media ikonerne skal åbne i en ny fane

- En lidt større linjeafstand under "hvorfor en video" og "info".

- En bekræftelse i form af et pop-up vindue når man har sendt en mail til os + et spamfilter.  

- Videoen under "hvorfor en video" bliver rettet senere, så i skal ikke tage højde for at det er den samme video som på startsiden. 

Selve designet bliver ikke ændret fra nu af, men jeg kunne godt tænke mig at hører om alle effekterne fungerer hos jer, om tekststørrelse er OK osv. 

Website: http://bleepfilms.dk/test 

Tak skal i have!

- Tobias Eberhard

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:26

Hej Tobias,

Jeg ville klart synes at det var federe hvis slidet første indholdet helt ud af skærmen i stedet for blot "ud af billedet".

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:34

Er det meningen at man ikke skal kunne høre jer tale i videoen??

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:14

Ja det er meningen 

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 22:55

Den er fandme flot! Lækkert og stilrent design! Thumbs up :)

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:09

Fin hjemmeside!
Et par detaljer: fysisk adresse på kontaktside? Det kunne være, at potentielle kunder gerne vil vide det.

Et pip fra Himmerlandsk Sprognævn ( Det er mig...) I videoen på forsiden bruger I ordet: skrædersyet. Det springer mig lidt i øjenene. Jeg vil påstå, det er mest almindeligt at bruge: skræddersyet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:58

Hej Lars

Mener du et fysisk link til siden eller hvordan?

Det var da lige godt pokkers at jeg glemte et 'D'.. :) 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:38

Hej Tobias

Jeg synes, det er en fin side, I har fået lavet. Simpel og nem at navigere rundt på.

Jeg savner dog nogle ting:

Et cvr-nummer - hvis I har sådan et, så frem med det.

Noget mere produktinfo, gerne på tekst Smile Her tænker jeg bl.a. på pris og produktion - hvordan kommer man i gang? Hvor meget skal man selv komme med af ideer, rekvisitter osv. Filmer I? Kommer I ud til virksomheden? Hvor lang tid tager det at filme og derefter producere? Det er simpelthen hele forløbet fra første skridt til, at videoen er 100% klar, jeg gerne vil vide mere om.

Har man mulighed for at se, hvad I har lavet for de andre kunder? FCK, 7/11 og Youtube virker som nogle ret store kanoner, så det kunne være fedt at se, hvad I har lavet for dem.

Du skriver, at designet ikke bliver ændret fra nu af. Gælder det også slideren? Jeg synes nemlig, det er lidt generende, at man bladrer hurtigt igennem alle siderne, hvis man f.eks. går fra "hjem" til "kontakt" og tilbage igen.

Jeg er helt enig i, hvad I skriver om at bruge videoer under "hvorfor en video" (som måske bare skal hedde "hvorfor video", da man jo snildt kan have mere end én). Men jeg synes ikke teksten er særlig sælgende. I forhold til videoen, som er rigtig godt lavet, så synes jeg teksten trænger til lidt mere pang. Og skrifttypen må også godt være lidt større.

"info" i menulinjen ville jeg kalde "om os" / "om bleepfilms" i stedet. Info er sådan et udefinerbart ord, så det kan være info om hvad som helst.

Held og lykke med sitet.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  More2home Skrevet kl. 14:43

Hej Tobias

Flot design, rent og pænt det kan vi lide!

Hilsen More2home

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:41

Jeg mener, at man under punktet "info" kan se, at I holder til I Aarhus centrum på Grønnegade 2, 2. tv. 

Det synes jeg også godt man kunne skrive under "kontakt"
Jeg tror godt, det kan betyde noget for jeres kommende og forhåbentligt mange kunder, hvor i landet i bor.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)