Jeg prøvede det nemlig med kloakrør.dk - og jeg kan godt fortælle dig at det giver temmelig meget ekstra arbejde. Og de fleste værktøjer kan IKKE arbejde med æ ø og å.
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Hvis du bruger 45,- mere og re-directer til billige-fodbold-stoevler.dk slipper du for rigtig meget irriterende ekstra-arbejde fremover.
korrekt sådan ville jeg også gøre det er den bedste løsning vil jeg mene
Men så skal jeg vel købe domænet "billige-fodbold-stoevler.dk", og så efterfølgende bruge de 45,- til at re-directe, ikke sandt?
Takker for svarene!
Mvh
Nu læsset jeg en anden seo mand svar så jeg tror bedste hovedsiden er dette her billige-fodbold-stoevler.dk peg alt den med ø mod den side så folk som skriver med ø kommer til din hjemmesiden læs lidt mere her http://densynligemand.dk/aeoea-domaener-i-praksis/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis du bruger 45,- mere og re-directer til billige-fodbold-stoevler.dk slipper du for rigtig meget irriterende ekstra-arbejde fremover.
korrekt sådan ville jeg også gøre det er den bedste løsning vil jeg mene
Men så skal jeg vel købe domænet "billige-fodbold-stoevler.dk", og så efterfølgende bruge de 45,- til at re-directe, ikke sandt?
Takker for svarene!
Mvh
Nu læsset jeg en anden seo mand svar så jeg tror bedste hovedsiden er dette her billige-fodbold-stoevler.dk peg alt den med ø mod den side så folk som skriver med ø kommer til din hjemmesiden læs lidt mere her http://densynligemand.dk/aeoea-domaener-i-praksis/
Men er der så en enkelt måde at få kopieret alt fra den ene side over til den anden? :-)
Men er der så en enkelt måde at få kopieret alt fra den ene side over til den anden? :-)
Du skal ikke kopieret noget, men lave en 301 redirect, som der står i de links du har fået. Hvis vi skal ud i analogierne, så svarer det lidt til at du har to navne på samme postkasse - du skal altså ikke kopiere avisen hver dag, for at den bliver leveret til begge navne. (Ok, jeg ved den er dårlig, men det har været en hård dag :-))
Køb domænerne, vis de links der er her i tråden til din webmand, så kan han helt sikkert lave det.
Du skal ikke kopieret noget, men lave en 301 redirect, som der står i de links du har fået. Hvis vi skal ud i analogierne, så svarer det lidt til at du har to navne på samme postkasse - du skal altså ikke kopiere avisen hver dag, for at den bliver leveret til begge navne. (Ok, jeg ved den er dårlig, men det har været en hård dag :-))
Køb domænerne, vis de links der er her i tråden til din webmand, så kan han helt sikkert lave det.
/Brian
Jeg skal lige se om jeg er helt med!
Jeg køber et ny domæne med navnet "billige-fodbold-stoevler.dk". Dette domæne skal have have til at redirecte hen til mit andet domæne "billige-fodbold-støvler.dk". På den måde kan jeg bare skrive "billige-fodbold-stoevler.dk" inde i linkkatalogerne? :-)
Jeg køber et ny domæne med navnet "billige-fodbold-stoevler.dk". Dette domæne skal have have til at redirecte hen til mit andet domæne "billige-fodbold-støvler.dk"
Omvendt, som jeg skriver, du skal have billige-fodbold-stoevler.dk på dit primære domæne og redirecte billige-fodbold-støvler.dk over til billige-fodbold-stoevler.dk. Men som sagt, det hele står her, du skal bare skifte åleruser ud med dine forboldstøvler :-)
Ksk55:
På den måde kan jeg bare skrive "billige-fodbold-stoevler.dk" inde i linkkatalogerne
Nemlig, og du kan skrive billige-fodbold-støvler.dk på dine flyers og andet trykt materiale, hvis du vil.