Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS-gateway: Send sms til 9 øre pr. sms

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En SMS til 9 øre, med amerikansk nummer som afsender. Lyder ikke som noget der er interessant. Hvordan afsendes SMS'erne? Er det igennem et hosted GSM modem og et simkort kan du ca afsende 1 besked hvert 2. sekund og hvad med statusrapporter?

Hvis det er et SIM-kort skulle det undre mig meget, hvis den amerikanske operatør tillader maskinafsendte beskeder. Og derved risikerer du at kortet lukkes ned og du ikke kan sende SMS'er, og så kan de 9 øre jo være lige meget.

Blot lidt indspark fra mig.

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
Salgschef
CoolSMS A/S

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gennem gateway, så bulk afsendelse er muligt. Ligeledes er der også statusrapport om beskeden bliver sendt eller ej :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Zehntech:

Det er gennem gateway, så bulk afsendelse er muligt. Ligeledes er der også statusrapport om beskeden bliver sendt eller ej :)

Hvis du laver et API og webinterface så dine kunder både kan sende fra deres egne systemer samt logge ind i dit og sende derfra så vil du have et godt system til det.

Husk også at de skal kunne tanke op online så de ikke skal vente på at du får tanket op for dem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Mit lille indspark.

Jeg tror jeg ved hvilken udbyder han benytter sig af - ikke fordi jeg kender manden - men prisen stak lige i øjnene.

Det er en bulk udbyder, som han sagtens kan bruge til at afsende SMS-beskeder. Yderst professionelle - men efter hvad jeg lige har testet; IKKE særligt pålidelige angående afsendelse og modtagelse til USA. Ej heller til Danmark. Prisen på 0,09 kroner per SMS til Danmark vil han ikke tjene særligt på, men den til USA er en avance på næsten 50%,

* Selvfølgelig forudsat at det er den udbyder. ;-)

Og så lige ekstra:

Generelt skal man ellers passe på med hvad man sender til og fra USA. Det kan let filtreres eller blokeres. Ejeren af tråden skal sørge for at have nogle MEGET klare regler for hvad hans kunder skriver og hvad de bestemt ikke skriver. Det er ikke for sjov de har blokeret næsten alle sange med "fly" i. ;-)

God dag til alle,

Mike

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike - SMSdet

Kan med sikkerhed sige at jeg ikke bruger den gateway du tænker på :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)