Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS-gateway: Send sms til 9 øre pr. sms

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg går og tænker på at lave en sms-gateway. Jeg ville kunne tilbyde udsendelse af sms til kun 0,09 øre pr. sms, ingen minimum. Eneste "catch" er så at sms'en kommer fra et amerikansk nummer, eks. +1(123) 456 789.

Er det noget der kunne have interesse for folk, eller dur det ikke med et amerikansk nummer som afsender?

Hilsen Daniel

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:27

Det er godt nok billigt, snakker vi 0,09 øre altså mindre end 1 øre/sms eller 9 øre/sms?

/Banditten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zehntech:
Eneste "catch" er så at sms'en kommer fra et amerikansk nummer, eks. +1(123) 456 789.

Nu er jeg selv leverandør af sms'er via www.textreactor.com så du skal nok veje min udtalelse.

Mine kunder foretrækker at de selv kan bestemme afsenderen. I mit tilfælde så er det tit firmanavn der står som afsender. Dette giver et mere "personligt" præg på sms'en at man med det samme kan se hvem den kommer fra.

Om prisen er 9 øre, 17 øre eller 25 øre har ikke primære prioritet. Det der er vigtigst for kunderne er at beskeden bliver leveret og hvis den ikke bliver leveret så skal man kunne give den nødvendige support.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:57

Det er meget afgørende om det rent faktisk er 0,09 ØRE du kan sende ud til eller det er 0,09 kr. - altså 9 øre pr. SMS

Er prisen den første vil jeg da overveje at benytte din gateway, er prisen den sidste ville jeg betale de øre ekstra for at få firmanavn som afsender....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:09

sats:

Det er meget afgørende om det rent faktisk er 0,09 ØRE du kan sende ud til eller det er 0,09 kr. - altså 9 øre pr. SMS

Er prisen den første vil jeg da overveje at benytte din gateway, er prisen den sidste ville jeg betale de øre ekstra for at få firmanavn som afsender....

Enig

Hvis prisen er 0.0009 kroner per sms - så vil jeg gerne bruge det til SMS resultat udsendelse for LottoStat.dk

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 18:23

Sorry det er mig der tænker helt forkert. Der 0.09 kr., altså 9 øre. Sjovt som hjernen kan spille et pus :)

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 18:29

og det er 9 øre til alle lande... ikke kun DK

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:40

Det lyder ikke helt dumt.

Bliver der en web-frontend, hvor man kan logge, som bruger og afsende sms'erne? Eller skal der bygges eget interface?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 18:44

TJaaa, det kunne meget vel være :) Kommer an på hvad der er efterspørgsmål på :) Der vil ihvertfalde være et API.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 21:50

Skriv gerne hvad systemet skal kunne for at i vil benytte det. Også gerne volument.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)