Jeg går og tænker på at lave en sms-gateway. Jeg ville kunne tilbyde udsendelse af sms til kun 0,09 øre pr. sms, ingen minimum. Eneste "catch" er så at sms'en kommer fra et amerikansk nummer, eks. +1(123) 456 789.
Er det noget der kunne have interesse for folk, eller dur det ikke med et amerikansk nummer som afsender?
Eneste "catch" er så at sms'en kommer fra et amerikansk nummer, eks. +1(123) 456 789.
Nu er jeg selv leverandør af sms'er via www.textreactor.com så du skal nok veje min udtalelse.
Mine kunder foretrækker at de selv kan bestemme afsenderen. I mit tilfælde så er det tit firmanavn der står som afsender. Dette giver et mere "personligt" præg på sms'en at man med det samme kan se hvem den kommer fra.
Om prisen er 9 øre, 17 øre eller 25 øre har ikke primære prioritet. Det der er vigtigst for kunderne er at beskeden bliver leveret og hvis den ikke bliver leveret så skal man kunne give den nødvendige support.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er meget afgørende om det rent faktisk er 0,09 ØRE du kan sende ud til eller det er 0,09 kr. - altså 9 øre pr. SMS
Er prisen den første vil jeg da overveje at benytte din gateway, er prisen den sidste ville jeg betale de øre ekstra for at få firmanavn som afsender....
Det er meget afgørende om det rent faktisk er 0,09 ØRE du kan sende ud til eller det er 0,09 kr. - altså 9 øre pr. SMS
Er prisen den første vil jeg da overveje at benytte din gateway, er prisen den sidste ville jeg betale de øre ekstra for at få firmanavn som afsender....
Enig
Hvis prisen er 0.0009 kroner per sms - så vil jeg gerne bruge det til SMS resultat udsendelse for LottoStat.dk