Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer jeg bedst, at en investor ikke løber med min ide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber meget på, at der er nogle kloge hoveder her på Amino, der kan hjælpe mig Smile

Jeg har kontaktet en virksomhed for at høre, om de er interesserede i et samarbejde omkring et nyt produkt, som jeg har udviklet et færdigt koncept til. 

Jeg har ikke økonomi eller den viden, der skal til for at færdigudvikle produktet og sætte det i produktion, men det har den virksomhed, som jeg har kontaktet.

Jeg har i løse vendinger beskrevet min ide, men hvordan sikrer jeg, at jeg kan fortælle virksomheden om min ide, uden at de snupper min ide og efterfølgende sætter mit produkt i produktion.

Jeg kan ikke tage patent på min ide, og den kan heller ikke mønsterbeskyttes. Ideen ligger dels i produktet, dels i designet, og dels i den måde hvorpå produktet skal brandes. 

Hvordan kommer jeg nu videre uden at miste herredømmet over min ide Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:50

Få dem til at skrive en NDA - med den i hånden kan du tage dem i retten med en god sag - men det vil koste hvis du skal derud og håndhæve dine rettigheder - men de vil ikke stjæle din ide hvis de har underskrevet hemmeligholdelse aftale som det er :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 14:50
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50

Få investoren til at under skrive en NDA erklæring.

http://www.amino.dk/media/p/276745.aspx

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:57

3 ens svar på 1 min ;) Vi er enige her på Amino om at du skal have en NDA.

God dag.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11

Tusind tak!

Jeg var ikke klar over, at en NDA var en mulighed. Hvor er det dejligt, at man så hurtigt kan få gode svar. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)