Jeg vil give Lars og Michael ret i, at forsiden er meget teksttung. Jeg kan godt lide farverne - de virker glade og levende.
Ideen med at fremhæve nyeste produkter, synes jeg, er god. Det kunne måske også være en ide - når der kommer mere gang i biksen - at fremhæve nogle enkelte gode tilbud. Men jeg ville i hvert fald sørge for at have fokus på produkterne og så lade teksten komme i anden række.
Siden loader ret langsomt for mig. En loadtid på mere end 2 sekunder er for meget, så arbejd gerne på at hastighedsoptimere websitet (en lille guide på engelsk).
I jeres footer er copyrighten fra 2010. Sørg for at få den opdateret, så man kan se, at websitet stadig bliver opdateret. Oversæt også gerne "privacy policy" eller slå det sammen med handelsbetingelser - og sørg for at få skrevet noget tekst hertil. Jeg går ud fra, at der er mere til privatpolitik end bare kontaktoplysninger og leveringsadresse.
Varemærkerne i toppen forventer jeg, at man kan klikke sig videre til. For mig giver det ikke rigtig nogen mening, at de er der, hvis ikke jeg kan se, hvilke produkter fra disse mærker, I tilbyder.
Jeg ville tilføje en separat indkøbskurv, så man ikke skal klikke sig ind på kurven vis boksen til højre. Det kunne være rart, mens man kigger rundt blandt produkterne, at man kan se, hvad man har puttet i kurven.
En sidste ting - indholdet "hopper rundt", når jeg klikker mig fra f.eks. forsiden til "musik cd'er". Det er som om det hele rykker sig lidt til højre og nedad.
Held og lykke med shoppen.