Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt program til backup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg skal bruge et program til at tage backup fra min computer og til en ekstern server (via ftp regner jeg med)

Mine tanker går på at backup-programmet skal kunne kryptere filerne inden de sendes, samt gerne at der kun tages backup af de filer der er nye eller ændrede siden sidste backup.

Er der nogen som kender sådan et program, evt bruger et selv? Det gør ikke noget at programmet koster noget, bare det fungerer top dollar :-)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 13:57
Jeg er for nyligt begyndt at bruge http://mozy.com som for $5 om måneden giver dig ubegrænset plads. Data er krypteret og der tages kun backup af ændringer efter første gang.

Indtil videre er jeg godt tilfreds med det.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:33
Hej

Jeg anvender saveme.dk, men hvis nogen ved om det er nøjagtig den samme service man får til 5$ pr måned hos mozy hører jeg gerne.

Jeg får saveme til 1750 kr/år

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:53
..nå, i mellemtiden har jeg opdaget et par væsentlige forskelle. Fordelen v. saveme er at du har fjernadgang. dvs du kan sidde ved enhver anden pc og logge dig på og dermed få adgang til alle dine filer. Krypteringen/sikkerheden er højere hos saveme. saveme giver også mulighed for fildeling hvor andre kan logge sig på de filer, som du giver tilladelse til. Du får også mere plads for pengene. Man kommer jo ikke langt med 2 GB hvis man vil sikre sin pc med fuld fjern-backup.
I øvrigt har de telefonisk dansk support hvis det kokser.
Du er meget velkommen til at ringe til Karl-Erik Hansen fra Saveme.dk på 88202335 Han er meget hjælpsom med svar.

mvh
Heine 

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:46
Jeg bruger og kan anbefale Nordic Backup.  1 Gb for 20 kr pr md.

Nordic krypterer filerne.

Jeg har også testet,og bruger Bullguard antivirus program, ved at købe programmet får du  1Gb med gratis.

Jeg er faktisk ikke klar over om Bullguard går det.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)