Hejsa Amino.dk! Jeg har fundet en del fede .dk domæner, jeg godt kunne tænke mig at bruge ude i fremtiden, når jeg får tiden til det. Så jeg vil gerne købe dem og så bare have dem liggende, til at jeg skal bruge dem. Jeg har fundet en del tråde herinde fra 2007,2008 og længere tid før og så en fra 2011. Men altså jeg kan godt selv finde det billigste via google, med oprettelse og det hele. Men har intet forstand på det som sådan. Så mangler lige lidt hjælp. Hvis vi nu siger, at jeg gerne vil eje: minhjemmeside1.dk, minhjemmeside2.dk, minhjemmeside3.dk, minhjemmeside4.dk osv. Men at der ikke skal være noget på disse sider (endnu). Men at jeg ejer dem, så de ikke bliver optaget. Hvad skal jeg kigge på? Jeg har læst de andre emner herinde, og der kunne man købe nogle uden webhotel. Altså bare siden. Men de fleste steder, når jeg så skriver det ind, så kommer der oprettelse på 100-300 kr og så bliver det dyre jo flere jeg køber på samme tid? Hvad gør man, hvis man gerne vil registrere f.eks. 15-20 domænenavne, billigst muligt? Hvor det skal være muligt, at kunne rykke dem til et andet sted, når de skal bruges. Håber at nogle, kan forstå hvad det er, at jeg mener og kan hjælpe mig med dette. Eller om jeg evt. kan gøre, at disse domæner bare sender en videre til en hjemmeside, jeg bruger til at teste ting på, indtil de skal bruges. Kan det passe at det koster 200+ kr pr. år pr. domæne, for at sende det videre? Fordi så vil jeg hellere bare have domænerne uden det. Men synes bare at det er et svært markedet, når man ikke rigtig har forstand på det. Nogle steder står der at det koster 45-75 kr årligt. Men så kommer der oprettelse på 100-300 kr på næsten dem alle og sådan. Så synes jeg at det er lidt dyrt, at jeg skal til at give næsten 400 kr x 15. Fordi så er det lige før at det er billigere at købe det inkl. webhotel med oprettelse? Synes at det er meget at give 6.000 kr for bare at eje 15 domæner. Men det er måske sådan at det foregår? Og så derefter koster det omkring 45-75 kr x 15 de efterfølgende år. På forhånd tak! Hav' en god aften. Med venlig hilsen |
man køber dem hos http://www.webhosting.dk/ der betaler man kun kost prisen hvad et domæne koster