Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmesiden inden EM

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer siden Nicklasbendtner.dk.

Jeg har i de sidste par dage knoklet med at få et nogenlunde design på siden, og jeg synes selv det er meget fint nu. Men fordi at jeg synes det, er det jo ikke ens betydning med at det er sådan.

Så jeg vil rigtig gerne spørge hvad du synes om sidens design, funktioner, og om du eventuelt har andre ideer til hvad jeg kan gøre bedre. Jeg skal have siden klar inden EM, da jeg regner med en rimelig stor stigning i besøgstallet (og vi håber på dansk og bendtner succes!).

Mvh, Casper Jensen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser okay ud... Men HVORFOR?

- Hvorfor lige fokusere på Niclas Bendtner?

De virker lidt overdrevet... Du kunne da have lavet en blog for det danske landshold i stedet (hvis det da ikke findes i forvejen)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:
De virker lidt overdrevet... Du kunne da have lavet en blog for det danske landshold i stedet (hvis det da ikke findes i forvejen)

Nu er jeg ikke i tvivl om hvad emnet på siden skulle være, men all right..

Siden handler normalt KUN om Nicklas Bendtner, men fordi at der er EM så tager jeg selvfølgelig lige lidt facts og nyheder ind omkring det. Jeg laver ikke en blog om det danske landshold, da det generelt ikke interesserer mig. Jeg synes man skal have interesse for det man skriver om, og min interesse er udelukkende Nicklas Bendtner - ikke landsholdet.

Det er en Fanside for Nicklas bendtner, ligesom Justin Bieber, Jesper Grønkjær, Elvis Presley, og alle andre kendte har en fanside - er der noget galt i det?;o).

Mvh,
Casper Jensen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, held og lykke med siden :-)

JEG syntes personligt bare det er lidt overdrevet at oprette en hjemmeside for at forgude en person, men jeg er heller ikke fan af nogen på den måde ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Det ser okay ud... Men HVORFOR?

- Hvorfor lige fokusere på Niclas Bendtner?

Nu er der jo 4400 søgninger på nicklas bendtner, så jeg tror svaret giver sig selv :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

siden ser sådan set okay men få lige google plus på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser rigtig fin ud, Casper!

Jeg beundrer dig virkelig, du har gang i rigtig mange gode ting - held og lykke med det fremover! :-)

- Jonathan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
siden ser sådan set okay men få lige google plus på siden

Jeg overvejer rigtig tit Google Plus, men jeg vælger altid først at sætte det på mine sider når de er blevet okay ''store''. Her i starten er der selvfølgelig ikke mange besøgende, og derfor vil jeg nærmest ikke få noget ud af Google Plus knappen. Desuden mener jeg også at der overhovedet ikke er nok der bruger Google Plus, til at det kan betale sig - men det er vel bare min holdning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Mikael christiansen:
siden ser sådan set okay men få lige google plus på siden

Jeg overvejer rigtig tit Google Plus, men jeg vælger altid først at sætte det på mine sider når de er blevet okay ''store''. Her i starten er der selvfølgelig ikke mange besøgende, og derfor vil jeg nærmest ikke få noget ud af Google Plus knappen. Desuden mener jeg også at der overhovedet ikke er nok der bruger Google Plus, til at det kan betale sig - men det er vel bare min holdning.

læs lidt om google plus her http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html så tror jeg bedre du forstår vigtige der er andre gode blog omkring google plus fordele står der også andre steder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
læs lidt om google plus her http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html så tror jeg bedre du forstår vigtige der er andre gode blog omkring google plus fordele står der også andre steder

Jeg kender udemærket godt fordelene ved det, men jeg mener bare ikke at fordelene er store nok til at jeg vil have det på min side. Først når min side bliver stor, så det kan give en effekt.

Men igen.. Det kommer an på hvad man 'vægter' højest, og lige pt. er det ikke Google Plus. Men ellers tak for linket - vil da lige gemme det til en anden gang ;-).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)