Hej alle Amino'er VED I HVAD? TUSIND TAK FOR HJÆLPEN! :D Det er så meget de flinke amino'er der hjalp mig med de spørgsmål jeg engang havde og på en måde dem der nu har formet mig til den iværksætter jeg er i dag. Jeg må takke mange gang og hvis jeg kunne give Champagne til jer. Ja så skål og tak :) Derfor tænkte jeg nu at det var på tide at søge lidt feedback på min hjemmeside / Webshop. Lidt baggrund om mig: Jeg åbnet dørene for forretningen den 1. februar i år. Jeg fyldte 18 år for en ½ måned siden så nu er det køreprøven der snart venter ;) Jeg ånder og lever for iværksætteri og især indenfor for faget: Suits ( Tøj og mode ) Og hvis det iorden at sige - SÅ ELSKER JEG SKU ALLE DE FLINKE AMINO'ER! :D En tak til Martin Thorborg for de få minutters tid, han måtte lade på lille mig på Iværksætter Messen i Forum CPH 2011. Det betød virkelig meget at måtte få svar fra nok en sand mester. :) Jeg har selv prøvet at efterleve at give hjælp og rådgivning til andre unge som mig engang. Og vil fortsætte at efterleve det! :) Mvh. Kristian L.A |
Hej Kristian!
Da jeg var her på amino for første gang, for et halvt års tid siden blev jeg overvældet. Alle svarede på mine dumme spørgsmål, og alle hjælper bare hinanden - det er så f****** fantastisk!
- Ja, selvfølgelig er jeg stadig overvældet over alle de hjælpesomme aminoer som stadig hjælper mig ;o).
Anyways - lidt feedback tænkte jeg at du gerne ville have? Det får du!
Jeg kan rigtig godt lide de 4 ''bokse'' over menuen (de sorte). Der ser rigtigt professionelt ud, og det er god information og service man får ud af dem.
Generelt så synes jeg bare at siden spiller, og designet er rigtigt godt. Det eneste som måske kan genere mig lidt er at der ikke er en lille velkomsthilsen på forsiden i form af lidt information omkring siden, og hvad i kan levere af service, produkter, m.v.