Hej, Som nystartet i online branchen, er det lidt en jungle at finde hoved og hale i bl.a. online betaling og hr i den forbindelse et par spørgsmål... Min webportal (som er under sidste udvikling pt) er sat op med et epay betalingsmodul og jeg skal selvfølglig have indgået en indløsningsaftale, men hvilke kort og hvilken indløsningsaftale er ideel for mig? Stortset alle betalende kunder på min portal bliver dankske firmaer/selvstændige, så jeg tænkte om ikke VISA/VISA Elektron og Mastercard var fint her? Herunder tages jo også VISA/Dankort og det er vel de færreste danske firmaer, som benytter et rent Dankort?! Er der andre kort jeg bør tage imod eller er jeg fint rustet med ovenstående? Mht indløsningsaftale, så snakkede jeg med Epay og de talte godt for Euroline som indløser, da de tager imod VISA/Elektron/Mastercard og de skulle være nogle af de billigste. Kan nogle bakke op om denne opsætning af online betaling eller kommer med mere passende løsninger til min portal? På forhånd tak! - der skal jo styr på betalingen, så vi kan få lanceret portalen! :) |
Jeg ville nok vælge pbs og så starte med dk, visa, mastercard.
Angående Euroline kan du jo ikke tage i mod dankort og det gør jo også at du kommer til at betale højere transaktionsgebyrer og det kan jo mærkes hvis du får en stor volume