Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det perfekte valg af kort/indløser - online betaling!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som nystartet i online branchen, er det lidt en jungle at finde hoved og hale i bl.a. online betaling og hr i den forbindelse et par spørgsmål...

Min webportal (som er under sidste udvikling pt) er sat op med et epay betalingsmodul og jeg skal selvfølglig have indgået en indløsningsaftale, men hvilke kort og hvilken indløsningsaftale er ideel for mig?

Stortset alle betalende kunder på min portal bliver dankske firmaer/selvstændige, så jeg tænkte om ikke VISA/VISA Elektron og Mastercard var fint her? Herunder tages jo også VISA/Dankort og det er vel de færreste danske firmaer, som benytter et rent Dankort?!

Er der andre kort jeg bør tage imod eller er jeg fint rustet med ovenstående?

Mht indløsningsaftale, så snakkede jeg med Epay og de talte godt for Euroline som indløser, da de tager imod VISA/Elektron/Mastercard og de skulle være nogle af de billigste.

Kan nogle bakke op om denne opsætning af online betaling eller kommer med mere passende løsninger til min portal?

På forhånd tak! - der skal jo styr på betalingen, så vi kan få lanceret portalen! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:20

Jeg ville nok vælge pbs og så starte med dk, visa, mastercard.

Angående Euroline kan du jo ikke tage i mod dankort og det gør jo også at du kommer til at betale højere transaktionsgebyrer og det kan jo mærkes hvis du får en stor volume

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 15:26

Tak for svaret!

Her bliver tale om en abonnementsbetaling, så det er en transaktion pr. md. pr. kunde., så gebyret er jeg ikke bange for som sådan.

Efter hvad jeg kan læse mig til, så er det yderst få danskere, som har en rent Dankort og når vi snakker firmaer, så er det vel en endnu mindre % del som har rent Dankort...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:29

Ja men du har helt ret.. tror det er 95 % som har visa/dankort men de fleste vælger det bla pga. følgende:

- Lavere gebyr

- Skaber troværdighed(du kan vise logo mv. på din side)

- Du får pengene hurtigere(er ikke sikker. Har ikke selv pbs løsning men jeg mener du får pengene hurtigt med dankort sammenlignet med visa)

Osv. 

Men hvis du har en forholdsvis lille business så kan euroline jo være en fin løsning.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:44

Da vi startede Ubivox, efter at have drevet eBrev i fem års tid, havde vi samme overvejelser. En hurtig kontrol af vores database over betalinger for de foregående fem år afslørede, at 10% af vores kunder (også udelukkende B2B) brugte rene Dankort. Vi besluttede, at 10% af omsætningen var PBS-omkostningerne værd, og vi har været tilfredse med valget siden da. 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:47

Er det ikke bare at tage Nets til Dankort og Euroline til resten?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)