Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt program til faktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
"Kære med-Aminoer!
Her kommer et lille tip omkring faktura/regnskabs-systemer som jeg gerne vil dele med jer:
Jeg ejer og driver et lille maskinværksted og har ikke det store behov for det kæmpestore og dyre bogholderi, det overlader jeg til revisoren.
I mange år har jeg klaret mig med et simpelt hjemmelavet basic program med database, som jeg brugte til fakturering, det virkede fint indtil Windows kom med nyt styresystem, så var det ikke gangbart længere.
Jeg prøvede flere programmer bla. C5, Summa summarum, Economics, og det er sikkert nogle fremragende programmer, men man skal være regnskabs-uddannet og bruge timer på at sætte sig ind i programmerne og helst tage et par kurser i hvert enkelt program for bare at fatte lidt af det.
Nu er det sådan at jeg lever efter principet " keep it simpel and stupid " så da jeg fandt programmet easys MINI, havde jeg fundet løsningen.
Det kan varmt anbefales, og man kan hente en fri demo på hjemmesiden, www.easys.dk, det er overskuligt, nemt, smart, og jeg havde skrevet min første faktura efter 5 min.
Med venlig hilsen
Henrik Aagaard Johansen
Aagaard Maskinteknik ApS
Højvangsvænge 10, Herringløse
4000 Roskilde
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:44

Ville helt klart selv anbefale Billys Billing, som jeg synes er det bedste program til faktura, momsindberatning mm. Det er super nemt, og overskueligt at bruge. Og deres design er super lækkert, og brugervenligt. 

- Jeg bruger selv Billys Billing, og det passer perfekt til mine behov. 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 13:12

Billings fungerer rigtig godt! Her kan du også registre timer med ur på medarbejdere osv.

Ved dog ikke om det kun findes til Mac.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:15

Ja jeg ville også vælge Billys billing, super nemt at bruge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)