Skal lige være sikker på, at jeg har forstået konceptet korrekt.
Der skal opbygges en online brugerplatform for gaming entusiaster. Idéen er, at dette spil/gamingcommunity skal udvikles af brugerne selv og skalfungere som en slags opensource gamingportal eller lignende. Er det i nærheden af en korrekt forståelse? :)
Skal lige være sikker på, at jeg har forstået konceptet korrekt.
Der skal opbygges en online brugerplatform for gaming entusiaster. Idéen er, at dette spil/gamingcommunity skal udvikles af brugerne selv og skalfungere som en slags opensource gamingportal eller lignende. Er det i nærheden af en korrekt forståelse? :)
Jamen så syntes jeg, at det lyder som et sændende projekt. Vi har mange gange set, at mulitiplayergaming som WOW og andre har en enorm styrke, specielt i det sociale element, så ingen ko på isen her.
Samtidig er det højeste "mode" at alt skal være opensource. Man ELSKER at have muligheden for selv, at videreudvikle og have indflydelse. Derfor (som du selvføgelig selv ved alt om) er systemer som wordpress osv osv. enormt populære.
Umiddelbart kan jeg kun give thumbs up, til et koncept der kombinere de 2 ting. Plus + Plus= endnu mere plus ;)
Tak! En af ideerne er jo blandt andet også at hvis du synes siden skal være grøn så kan du foreslå det! :-)
Umiddelbart tænker jeg, at det kan være svært at gøre alle glade? 20 forskellige ønsker om 20 forskellige farver. Hvad er dine tanker mht. at udvælge de forslag der rent faktisk skal implementeres? :)
Tænker du i form af afstemninger, et ekspertpanel eller noget helt andet?