Jeg skal bestemme mig for et navn nu til mit firma
Egentlig havde jeg bestemt mig for BALCH´S MULTI SERVICE - men umiddelbart signalerer det jo ikke at hovedopgaverne er have service - men der kommer andre ting indunder når vi nærmer os vinteren hvor havemanden kan lejes ud til tidligere vognmænd og køre lastbil for dem - eller nogle bygge projekter - og der er også mulighed for at få lavet privatbudget.
Har tænkt på om det er lovligt at momsreg. firmanavnet balch´s multi service - men evt skrive Balchs have Service mm. på hjemmesiden eller er det så det navn der skal momsreg. bare i orden for jeg - skal bare vide hvad jeg må - smil smil.
Så nu vil jeg da gerne lige høre om nogen herinde kan komme med bedre bud!
På forhånd tak
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Det er en rigtig dårlig ide at slå sig op på flere helt forskellige ydelser. Hvorfor leje sin havemand et sted, hvor man også kan få lagt sit budget, hvis man kan vælge en 100 % dedikeret havemand i stedet?
Generiske navne som "multiservice" er også rigtig dårlige. Vælg et navn, der helt tydeligt fortæller, at her lejer man en havemand, fx "Den glade havemand".
Du kan selvfølgelig sagtens sælge de andre ydelser - men hvis du prøver at gøre det fra samme hjemmeside, mister du masser af potentielle kunder inden for alle grene af forretningen.
Jo Carsten - det havde jeg da også i tankerne - men jeg kan også godt se det BankUnderBordet siger, at der er chancen for at jeg mister for mange kunder på alle områder.
Så kan vi bare ringe til de tidligere vognmænd om vinteren når man ikke kan komme i haverne - det behøver vi jo ikke at reklamere med på hjemmesiden - tænkte ikke på det før - smil
Endnu engang tak for jeres indput - super fedt.
Du fik da lidt tanker i gang hos mig "BankUnderBordet" så nu vil jeg da gerne høre hvad der er mest stemning for hos folk der ude - hvad kliner bedt i jeres øre
Den glade havemand
Din glade havemand
Min glade havemand
?????????????????????????????????????????????
smil
Tak Mikael christiansen Jeg har bestemt mig for at droppe navnet multi-service (prøv og kik tilbage i tråden - smil smil ) og vil i stedet høre om de forslag jeg har skrevet hvad der er klinger bedst
kan dag også lige spørge om jeg bare skal holde mig til Balch´s Have-Service og ikke noget med
Den glade havemand
Din glade havemand
eller - Min glade havemand
smil smil
"Har tænkt på om det er lovligt at momsreg. firmanavnet balch´s multi service - men evt skrive Balchs have Service mm. på hjemmesiden eller er det så det navn der skal momsreg. bare i orden for jeg - skal bare vide hvad jeg må - smil smil."