Skal man skyde penge efter sol-energi?
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Dennis Jensen
Skrevet
04-06-2012 kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Der er ingen tvivl om, at alternativ energi har vi kun set starten på. Det vokser og vil vokse endnu mere de næste mange år.
I takt med væksten vil priserne naturligt falde og derved vil de tal Hellerup Finans regner med i dag slet ikke holde...
Jeg vil holde mig langt væk :-)
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
05-06-2012 kl. 08:14
Svar
Der er ingen tvivl om, at alternativ energi har vi kun set starten på. Det vokser og vil vokse endnu mere de næste mange år.
I takt med væksten vil priserne naturligt falde og derved vil de tal Hellerup Finans regner med i dag slet ikke holde...
Jeg vil holde mig langt væk :-)
Og hvilken form for alternativ energi er mest voksende lige nu?
Ja solenergi, så hvorfor holde sig væk?
Og kender du til råvarerne der anvendes i solenergianlæg og dermed har belæg for at udtale om et forestående prisfald?
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
05-06-2012 kl. 08:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Har du trukket regnskaberne eller talt med andre investerorer der har handlet gennem dem?
Dit link til cvr fortæller ingenting generelt, men gå i dybden hvis du er i tvivl.
Trustpilot anvendes normalt ikke af folk der investerer 400K+ i projekter, så lidt hovedløst at bruge det som parameter for nogetsomhelst.
Håber det er ok jeg er lidt direkte, men lyder ikke til at du er kaliberen der bør indgå i investeringer i den størrelsesorden.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-06-2012 kl. 09:19
Svar
Indtægten er sikret af den italienske stat 20 år (garanteret indtægt). Spørgsmålet må vel så være om omkostningerne i projektet holder? /Henrik
Svar
Tilmeldt 18. Jan 12
Brian Rasmussen
Skrevet
05-06-2012 kl. 12:07
Svar
Jeg har bestilt materiale derfra, så må jeg se om det er gennemskueligt og værd at investere i. Jeg skal nok lave en update når jeg ved mere.
Svar
Tilmeldt 27. Mar 12
123Klaus
Skrevet
05-06-2012 kl. 12:19
Svar
Regnskaberne ser fine ud, de har voldsom vækst de seneste par år.
Svar
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Hej Alle. Jeg sælger og montere Solcelleanlæg, som udnytter solens stråler til energi. Lige pt har jeg et 6000 kWh anlæg (Maks for en privat kunde) tilsalg for 114.000 kr Vores solcelleanlæg hedder monokrystallinske, som er det bedste på market. Dette kan leveret med Sølv kant eller helt sort kant. Hvis nogen kunne være interessede i det, skal i være velkommen til at kontakte mig. Amino-rabat kan opnåes (:
Vi kan også give uforpligtende tilbud, efter dine behov.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-06-2012 kl. 12:32
Svar
Ser da ok ud
http://www.proff.dk/regnskab /hellerup-finans-as/hellerup/-/1011785820/
Svar
Tilmeldt 28. Apr 12
Hvis mindre end 1/3 af saharas ørken blev lavet om til solcelle ´plantager´så vil det kunne forsyne hele Europa med energi! Men mange af de lande som ´ejer´ sahara vil næppe give pladsen til at lave det om til solcelle plantager pga korruption, dårlig infrastruktur og en helt uforståelig mentalitet.
Svar