Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel ERP system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,
Tilgiv mig hvis det ikke hedder et ERP system det jeg er ude efter ;-)

Vi er på udkig efter et system vi kan bruge online til at dele filer, hente mails, se hinandens kalender osv. 
Vi faldt umiddelbart over Drupal's Atrium, som har LIGE nøjagtig det vi skal bruge.. Men!
Det kører ufattelig langsomt på vores host, og da jeg fik det installeret, skrev den fejl og når jeg så ville navigere til en anden side skrev den "Begrænset adgang" eller noget i den stil, ihvertfald ikke det bedste indtryk vi fik, selvom det ser rigtig lækkert ud.

Nå, men kender i nogle gode andre gratis (gerne danske) systemer, eller har i en løsning på vores Atriums problem.

p.s. Vi bruger Surftown.. 

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:11

Hej Rasmus

Jeg har forsøgt at finde kravsspecifikation til Atrium - er det noget du ligger inde med? 

Venlig hilsen
Bo Kruse
Surftown 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 09:08

Hej Rasmus

Jeg bruger selv Atrium til kommunikation mellem min virksomhed og kunderne.

Load tiden på en af siderne i Atrium er for mig typisk mellem 1 og 2 sekunder.

Så hvis det er hurtigt nok vil jeg sige at det også kan dække de behov du nævner.

Du skriver i bruger Surftown men det er afgørende om I bruger en almindelig shared hosting eller I har en VPS løsning / dedikeret server.

Atrium har gavn af en dedikeret løsning og kan efter min erfaring ikke køre ordentligt på en shared løsning.

Da brugerne af Atrium som regel ikke er anonyme hjælper det ikke bare at bruge Drupals standard funktion - cache siden for anonyme brugere

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:50

Nu er jeg selv Drupal fan, men jeg tror ikke, at jeg ville bruge Drupal til formålet. Har I overvejet Google Mail, Google Calendar og Google Drive?

Hvis I skal overføre dele store filer og have avancerede mappestrukturer overført via en zip-fil, så kan I også overveje WebDrive.dk til fildeling.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:56

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)