Hej, Firmaet Odesk.com samler til min store irritation forskellige "under-fakturaer" sammen og trækker dem fra min konto uden der følger en vedhæftet fil med i form af en faktura. Nedenfor er det 1) som viser at de trækker $23.56 fra min konto. Det gør de på baggrund af 2) og 3) som hver har et pdf-dokument tilknyttet.
2) Dec 28, 2011 11882610 Fixed Price End of Assignment Zeeshan H ($5.56) ($23.56) I forbindelse med mit regnskab (danske enkeltmandsfirma), er jeg da nødt til at "merge" 2) og 3) i et pdf-dokument og lade det gøre det ud for fakturaen for de hævede $23.56? Der er hævet $23.56 fra min konto fordi jeg har fået to ydelser til en pris af hhv. $18.00 og $5.56, men jeg har kun pdf dokumenter for de to ydelser. Eller kan jeg gøre noget smart der sparer mig besværet med at "merge" 400 pdf dokumenter ifm. mit regnskab? /Anders |
Du kunne betragte pdf'erne som kreditorfakturaer, og så bogføre afregningen for sig selv.