Kære med aminoer.. Nogen som kan forklare mig hvorfor vores side får disse ? Ukendte besøgende ... Jeg vil jo gerne vide hvor trafikken kommer fra :) |
Let me Google it for you -> (not provided)
Kære med aminoer.. Nogen som kan forklare mig hvorfor vores side får disse ? Ukendte besøgende ... Jeg vil jo gerne vide hvor trafikken kommer fra :) |
Kunne det være noget med rebot F.eks fra google osv? |
Citat http://seoanalyst.dk: "alle keyword informationer om brugere, der søgte via Google.com og var logget ind på Google klassificeret som “not provided” i Google Analytics" Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Fandme i orden - den var fuld fortjent... :) Men det er rart at vide at dem som kommer ind via organisk søgning bruger hele 5.19 minutter på vores site :) |
Du har fået filtreret din egen trafik fra? Administrer --> klik på dit site --> Filtre --> + nyt filter --> Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Godt hint! - Nu har jeg ihvertfald fjernet min faste IP :) - Det er hurttlen når analytics keder mig , og det slet ikke fanger min interesse, men jo et eller andet sted er sindsygt vigtigt :) |
(not provided) bliver et større og større problem for ens side-analyser. På min side om SSD diske, står (not provided) for over 50% af trafikken - og der er ikke noget man kan gøre ved det. |